suqar_7loe |
8 januari 2011 01:28 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18
(Bericht 5214574)
Ik vind dit super leuk en ik wou dit bericht zelf ook al posten op het forum.
|
In het vervolg misschien wat sneller posten..:-D
Citaat:
Jammer van je laatste zin, want actie leidt natuurlijk tot reactie. Wilders is 'van hier' en groepen als S4B en beseffen dat uw land, cultuur en zelfs uw eigen vrienden en familie morgen slachtoffer kunnen worden geven leidt ertoe dat mensen bepaalde visies gaan ontwikkelen op het migratiebeleid... Ik ken Wilders zijn ideeën niet, maar ik vermoed dat zijn visie mbt allochtonen niet veel zal verschillen van de doorsnee (echt autochtone) Vlaming/Nederlander/Zwitser/Duitser/Fransman/... Het verschil is, dat die laatste zijn mening niet hardop durft te verkondigen uit angst voor represailles. We weten immers allemaal wat het lot is van degenen die durven zeggen waar het op slaat. Als er iemand aan de alarmbel trekt/uit de biecht klapt, volgen er mogelijk dezelfde dag nog publieke excuses... Stel je voor. :?
|
Ik heb nog steeds recht op mn eigen mening net als anderen die hebben.
Ik weet niet of u het weet maar als mensen gaan stemmen dan doen ze dat niet in het openbaar. Als een Nederlander op Wilders wilt stemmen, dan doet hij dat zonder dat jij of ik daar van weten. Dus het idee dat de kleinburger zn mening niet durft te verkondigen is nonsens. Ook in dit land hebt u het recht op het extreem-rechts vlaams belang te stemmen zonder dat iemand weet van uw politieke voorkeur. Hetzelfde met de Duitser, Zwitser, Fransman en alle anderen.
Verder, raad ik je aan de standpunten van de 'Partij voor de vrijheid' excuseer, Partij voor de onderdrukking te lezen. Kan misschien best wel interessant worden.
Citaat:
Maar over dit bericht en om positief te eindigen:
dit kan ik enkel maar toejuichen (al lijkt het alsof jij een bepaald motief vermoedt suqar?). Meer Moslims zouden zich radicaal moeten keren tegen het extremisme, criminaliteit, profitariaat, ... binnen hun groep. Ze hebben er zelf immers alle belang bij dat het beeld over hen positief is. En wij willen ook dat de mensen die ons land binnenkort zullen bevolken en besturen liefst 'ter goeder trouw' zijn.
|
Correct. En de meerderheid keurt deze stoten van s4b af met de tong en de pen. Meer kan een moslim niet doen vrees ik.
Ik vermoed geen bepaald motief. Enerzijds ben ik blij dat er toch nog iemand zn mond open trekt en zich openlijk distantieert van deze groep. Ik ben altijd iemand geweest die lezingen en de da3wa van deze Haagse mannen heeft gesteund. Na het horen van dit telefoongesprek, ben ik een klein beetje teleurgesteld.
|