![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 7 januari 2011 om 23:24. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De grootste vijand van de moslim is de moslim van een andere strekking of bende. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
![]() Citaat:
Alleszins, ik vind het goed dat iemand zn mond opentrekt binnen de gemeenschap.
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is d�*t mischien dat die andere imam niet leuk vind. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
|
![]() Het gesprek:
http://www.youtube.com/user/Shariah4.../1/kuU2_x0F20M http://www.youtube.com/watch?v=Hd_L8eBVBp8 http://www.youtube.com/watch?v=Pckl3xEvsy4&NR=1
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En als hij het ernstig meent kan hij het gerecht zelfs aanwijzingen geven. Of bestaat bij jullie ook zoiets als het biechtgeheim ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
|
![]() Nope, bestaat niet bij ons. Ieder is verantwoordelijk voor zn eigen daden en wanneer iemand jou onrecht heeft aangedaan of oproept om geweld te plegen dan is het jouw plicht u aan de wet te houden en te strijden voor uw recht via justitie..
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik die dacht dat we het met porpo wel gehad hadden. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus ook geen vergiffenis ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
|
![]() Als ik wat fout heb gedaan dan toon ik berouw aan God en aan niemand anders, ook geen imaam. Een moslim dient zn broeders/zusters te adviseren en te helpen om goed te handelen, niet meer of minder.
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 7 januari 2011 om 23:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die denken vaak dat ze hun gang kunnen gaan als ze daarna maar biechten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Super zeldzaam is dit wel
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Niet echt. Misschien je oren spitsen in het vervolg en zelf eens beginnen zoeken ipv te wachten tot vtm u komt voeden.
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
|
![]() Citaat:
Jammer van je laatste zin, want actie leidt natuurlijk tot reactie. Wilders is 'van hier' en groepen als S4B en beseffen dat uw land, cultuur en zelfs uw eigen vrienden en familie morgen slachtoffer kunnen worden geven leidt ertoe dat mensen bepaalde visies gaan ontwikkelen op het migratiebeleid... Ik ken Wilders zijn ideeën niet, maar ik vermoed dat zijn visie mbt allochtonen niet veel zal verschillen van de doorsnee (echt autochtone) Vlaming/Nederlander/Zwitser/Duitser/Fransman/... Het verschil is, dat die laatste zijn mening niet hardop durft te verkondigen uit angst voor represailles. We weten immers allemaal wat het lot is van degenen die durven zeggen waar het op slaat. Als er iemand aan de alarmbel trekt/uit de biecht klapt, volgen er mogelijk dezelfde dag nog publieke excuses... Stel je voor. ![]() Maar over dit bericht en om positief te eindigen: dit kan ik enkel maar toejuichen (al lijkt het alsof jij een bepaald motief vermoedt suqar?). Meer Moslims zouden zich radicaal moeten keren tegen het extremisme, criminaliteit, profitariaat, ... binnen hun groep. Ze hebben er zelf immers alle belang bij dat het beeld over hen positief is. En wij willen ook dat de mensen die ons land binnenkort zullen bevolken en besturen liefst 'ter goeder trouw' zijn.
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 8 januari 2011 om 01:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||||
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Ik weet niet of u het weet maar als mensen gaan stemmen dan doen ze dat niet in het openbaar. Als een Nederlander op Wilders wilt stemmen, dan doet hij dat zonder dat jij of ik daar van weten. Dus het idee dat de kleinburger zn mening niet durft te verkondigen is nonsens. Ook in dit land hebt u het recht op het extreem-rechts vlaams belang te stemmen zonder dat iemand weet van uw politieke voorkeur. Hetzelfde met de Duitser, Zwitser, Fransman en alle anderen. Verder, raad ik je aan de standpunten van de 'Partij voor de vrijheid' excuseer, Partij voor de onderdrukking te lezen. Kan misschien best wel interessant worden. Citaat:
Ik vermoed geen bepaald motief. Enerzijds ben ik blij dat er toch nog iemand zn mond open trekt en zich openlijk distantieert van deze groep. Ik ben altijd iemand geweest die lezingen en de da3wa van deze Haagse mannen heeft gesteund. Na het horen van dit telefoongesprek, ben ik een klein beetje teleurgesteld.
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 8 januari 2011 om 01:30. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Europees Commissaris
|
![]() In welk gedeelte van het telefoongesprek bent u precies teleurgesteld?
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zien we hier geen groeiende wrijving tussen een "officiele" religieuze nomenclatura en de "freelancers van het geloof"?
Net als in de landen van oorsprong is de Islam nu wel "genesteld" in Europa,en dat betekent dat,net als in de oorspronglanden er vanaf nu enkel religieuze verklaringen "mogen" afgelegd worden door de betreffende leiders..... ....exact het patroon van de Christelijke kerken..zelfs de protestanten hebben hun "nomenclatura" en lusten geen "free-lancers".... Laatst gewijzigd door kelt : 8 januari 2011 om 08:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik dacht dat die al opgepakt waren wegens voorbereiding van terroristische daden? waren dat dan anderen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |