![]() |
Tilburgse gevangenen
Citaat:
http://www.gva.be/nieuws/binnenland/...nvermogen.aspx 8O ? in Vlaanderen kunnen ze wèl communiceren met de Nederlandstalige bewakers? Hun familie kan niet naar tilburg maar wèl naar Vlaanderen? Illegalen en vreemdelingen die zich naar "het buitenland" verbannen voelen? Ligt het aan mij? |
Citaat:
Ik heb nog nooit één bemoedigend woord of steuncampagne van de liga voor mensenrechten gehoord voor slachtoffers... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Misschien kunt U me op weg helpen: wat is "buitenland" voor een illegaal of vreemdeling? en is het ene " buitenland " anders dan het andere "buitenland"? Spreekt men in vlaanderen Nederlands of Zandbakistaans? Spreekt men in Nederland Nederlands of Zandbakistaans? |
Citaat:
Trouwens ik ben zelf ook meermaals naar het buitenland gedeporteerd en nog veel verder dan tilburg..ook mijn famillie kreeg geen extra bezoekprivileges..mijn overtreding ?..dat ik de enige mannelijke afstammeling was en daarom VERPLICHTE legerdienst moest doen.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Voor de liga van mensenrechten kan alleen een staat 'rechten schenden', de schending van mensenrechten door andere individuen (daders-slachtoffers) interesseert die mensen helemaal niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:31. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be