![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.gva.be/nieuws/binnenland/...nvermogen.aspx ![]() Ligt het aan mij? Laatst gewijzigd door COCHINILLO : 3 maart 2011 om 10:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb nog nooit één bemoedigend woord of steuncampagne van de liga voor mensenrechten gehoord voor slachtoffers... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deporteren ze die ook naar het buitenland misschien?
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Het ligt inderdaad aan mij. Ik zie dat jij het wel begrijpt. flink zo.
Misschien kunt U me op weg helpen: wat is "buitenland" voor een illegaal of vreemdeling? en is het ene " buitenland " anders dan het andere "buitenland"? Spreekt men in vlaanderen Nederlands of Zandbakistaans? Spreekt men in Nederland Nederlands of Zandbakistaans? Laatst gewijzigd door COCHINILLO : 3 maart 2011 om 11:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Nee, die vallen gewoon niet onder de knuffelgroepen waarvoor men mensenrechtenorganisaties heeft opgericht..
Trouwens ik ben zelf ook meermaals naar het buitenland gedeporteerd en nog veel verder dan tilburg..ook mijn famillie kreeg geen extra bezoekprivileges..mijn overtreding ?..dat ik de enige mannelijke afstammeling was en daarom VERPLICHTE legerdienst moest doen.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Xenophon : 3 maart 2011 om 11:38. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Niet iedereen, de eerstgeborene mannen zonder politieke vriendjes en connecties...en daarvan heeft nog een minderheid buitenlandse dienst gedaan..
![]() Voor de liga van mensenrechten kan alleen een staat 'rechten schenden', de schending van mensenrechten door andere individuen (daders-slachtoffers) interesseert die mensen helemaal niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling