![]() |
moraliteit? waarom?
http://www.vandaag.be/binnenland/613...0000-euro.html
100000€ staatsgeld,dat heeft het congres- en sollicitatie-reisje van de grote Manitou van ons politiewezen,de Heer Koekelbergh en zijn gevolg, ons gekost. 100000€,en er kan hem niks aangewreven worden,het mag blijkbaar.Wat niet strikt verboden is mag...nietwaar? Een minister van defensie,die,overeenkomstig het mission statement van zijn departement over de ganse wereld zijn mensen gaat bezoeken,kontakten legt,somtijds waarschijnlijk ook "buitenlandse zaken" behartigt mag peentjes zweten in het parlement na iedere "schandalige reis". De chef van de politie heeft blijkbaar ook in Qatar besognes,hij kan kaomen waar zijn voogdijminister van BINNENLANDSE zaken waarschijnlijk nooit zal moeten zijn,en hij kan daar komen als hem dat zo schikt? Zou er nu echt geen probleem zijn? |
dat koekelberg het maar afbolt; hij ziet er niet enkel achterlijk uit, wat voor mij geen probleem is op zich (het is ten slotte maar een agentje), maar hij moet nu ook weer niet de grote jan gaan uithangen met mijn belastingsgeld.
bol het, koekelbergje! |
Citaat:
|
Citaat:
le poisson pourrit par la tête. rotte appels hebben de neiging elkaar aan te steken. |
Citaat:
|
Citaat:
wat had je gedacht? :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Betekent dit nu dat elke ambtenaar in het buitenland mag gaan solliciteren op kosten van de belastingbetaler? En met medename van een groepje medestanders om het als "delegatie" te laten overkomen?
|
Citaat:
Moest ik de Koekelberg zijn, ik boekte mijn verlof naar Bora Bora al, deze keer met 2 secretaressen, ... 8-) |
Citaat:
maar enkel uw goedkoop vliegticket en t hotel, ... en uw vrouw/man mag niet mee... |
Citaat:
|
Dit kan gewoon niet meer.
Er is voor niets geld in dit onland terwijl een ambtenaartje zomaar miljoenen kan opsouperen. Moeten wij voor zulke mensen ontzag hebben? N-VA doe verder, zorg ervoor dat die kerel: - Alles moet terugbetalen. - Uit zijn functie ontheven wordt met verlies van rechten. |
Citaat:
Het VSOA heeft het wel afgekeurd. |
Citaat:
|
Citaat:
Volgende week is dat weer allemaal vergeten, en vind de pers weer een andere stok om iemand anders te slaan. Hier ik dit kl#{e land wordt alles maar getollereerd, we mogen er eens aan de toog over lullen en klagen en daar blijft het er dan ook bij. In andere landen hadden ze hem al lang buitengesmeten maar hier kan en mag alles. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
uhu |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:37. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be