![]() |
Met wat is het VB bezig?
|
Ik wil het VB hier niet verdedigen, maar vind je het ook niet op zijn minst eigenaardig dat er een onderzoeksrechter wordt aangesteld en een huiszoeking doet in het kader van een dergelijke futiliteit, vooral als dit dan gebeurt door een Brusselse magistraat ?
Ik heb ooit voor zwaardere feiten klacht ingediend en dat werd zondermeer geseponeerd. Doe bij mij toch wel vragen rijzen. |
Citaat:
|
Citaat:
We hebben het hier over een samenzwering tegen een parlementslid. |
Ik zie niet in waarom een parlementslid in de kieskring moet wonen waar hij/zij verkozen is.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dat diene Detroy weer van de partij is, doet de credibiliteit wel geen goed, natuurlijk. |
Citaat:
|
Citaat:
nee, omdat die als een achterlijke zot te keer ging en kunst en eeuwenoude graven vernielde op zoek naar gegevens van personen die het slachtoffer zouden zijn van pedofilie, terwijl het die slachtoffers absoluut vrij staat zowiezo op elk ogenblik dat zij het wensen naar het parket te stappen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
+ Dan mag die regel wat mij betreft eruit want ik vind 'em stom |
Citaat:
zwakke post |
Citaat:
Sommigen denken dat het VB boven de wet staat. |
Citaat:
Maar nogmaals, ik ben het VB niet aan het verdedigen. Ik vind daarentegen wel dat we daar redelijkerwijze wel vraagtekens bij mogen plaatsen. |
Citaat:
We moeten idd het onderzoek afwachten. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:56. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be