![]() |
Suggestie om dubbelnicks te vermijden
Geachte moderatie/administratie,
Is het onmogelijk om een nieuwe registratie van een nieuwe account op politics.be betalend te maken? Dat kan bijvoorbeeld met behulp van een gsm; een online gegenereerde (tijdens de registratie) code sturen per sms en dan wordt je registratie aanvaard (XXI-eeuw). Eventueel ervoor zorgen dat men met 1 gsm-nr 1 account kan registreren. De bedoeling is niet om winst te maken. Men betaalt voor sms-service en uw evt. kosten. Beter voor iedereen denk ik !? Of niet? |
Waarom zou iemand die nieuw is geïnteresseerd zijn om geld te gaan betalen voor een forumsysteem waar er al duizenden gratis versies van bestaan?
Slecht plan. |
Het idiootste idee ooit om dubbelnicks te vermijden..denk eens 2 minuten na alvorens je je hersenspinsels neerpend voor de eeuwigheid..
|
Er zouden niet veel gebruikers meer bijkomen met zo'n systeem (en dat niet omdat de nieuwe gebruikers allemaal dubbelnicks zijn, maar omdat het gewoonweg idioot is te betalen om een forum te gebruiken).
Sorry, ik ben geen fan |
Het verschil tussen de moderatoren/administratie en de idioten (in het algemeen) is (o.a.) dat de moderatoren/administratie normaliter een adequaat antwoord geven of simpelweg niet beantwoorden.
- Ter info: de vraag/suggestie is bestemd voor de moderatoren/administratie. |
zou jij willen betalen om hier op te geraken?
|
Citaat:
Denk je nu echt dat een mod een antwoord gaat geven op deze vraag ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
|
Citaat:
Je kan nooit dubbelnicks weren, dan gebruikt men een nieuwe proxy ... en op die euro zal het ook niet aankomen. En meer info als het IP adres mag een forum niet gebruiken. |
Citaat:
Wat met mensen die in het buitenland wonen? Wat met mensen die 'n stuk of 5 (of zelfs meer) GSM's hebben? |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Wat met mensen die 5 (of zelfs meer) GSM's hebben? |
Citaat:
Of niet? |
Citaat:
Ik hoop dat je het begrijpt en niet zomaar zegt. Ik ben blij eigenlijk om dat te horen. Ik kan je post hier en daar citeren tegen je "vriendjes". Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:05. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be