![]() |
Waarom islam nimmer te integreren is
Zomaar een klas ergens in Duitsland waar een haatbaard het één en ander over de islam komt vertellen:
Filmpje (klik) De haat jegens het westen in het algemeen en joden en christenen in het bijzonder, wordt er weer eens goed ingelepeld, en tevens wordt er voor gewaarschuwd zich vooral niet in te laten met de autochtone mensen die de goedheid hebben gehad deze totalitaire, onverdraagzame religieuze imbecielen binnen te laten. Aan de lopende band worden de kinderen, waarvan sommigen niet eens ouder zijn dan acht, gehersenspoeld en met de hel bedreigd als ze zich inlaten met kaffers (ongelovigen, niet-islamieten dus). Zelfs een vrolijk kerstmis aan de niet-islamitische medemens wensen, wordt verketterd. Zulke kinderen zullen later nooit of te nimmer te integreren zijn. |
Spijtig dat uitkeringen halal zijn...
|
Citaat:
Overigens uit hij een mooie bedreiging met soera 4:47: "Oh christenen en joden, geloof in de koran voordat het jullie gezichten vernietigt". Zijn vertaling neemt het niet zo nauw met de grondtekst maar de strekking is gelijk. Letterlijk staat er "geloof in wat wij hebben geopenbaard over wat jullie bezitten (de schrift) voordat wij jullie gezichten kapotslaan". Het is een regelrechte aanval op de vrijheid van godsdienst. Dat dit in de koran staat is al erg, maar dat dit wordt onderwezen aan jongens van twaalf jaar oud is ontoelaatbaar. |
Inderdaad te zot voor woorden. En toch blijven sommige naievelingen volharden in de boosheid en beweren dat we spoken zien.
Nog liever ten gronde gaan dan ongelijk toegeven. |
Net daarom is Fitna2 bittere noodzaak!
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar, als je 't niet begrijpt; zodat steeds meer mensen achter de 'ware' aard van die mensonterende ideologie komen en wéten dat islam niet 'vrede' is, totaal niets vredelievend heeft! Wáár dacht U dat zulke sujetten, haatbaarden hun mosterd vandaan halen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Aanradertjes! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dus @ iiderVL: lezen die hap! |
Citaat:
Probleem is dat 'n normaal mens er lachstuipen van krijgt moest 't niet zo bloedernstig zijn. 'n Afkeer; dát is wat ik er aan overgehouden heb, 'n misselijkmakend gevoel van afkeer en onbegrip dat zovelen zulke ranzige, smerigheden zelfs nog maar kúnnen geloven als komende van 'n 'god'! |
Citaat:
![]() |
Citaat:
Het feit dat ik niet geloof in onzichtbare vriendjes? Dat ik interesse in de geschiedenis heb, en gemakkelijk relevante informatie kan opzoeken? Of dat ik de opgetekende "mogelijke" gedachtenkronkels van Mohammed kan vertalen in dagdagelijkse gebeurtenissen? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:24. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be