![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Zomaar een klas ergens in Duitsland waar een haatbaard het één en ander over de islam komt vertellen:
Filmpje (klik) De haat jegens het westen in het algemeen en joden en christenen in het bijzonder, wordt er weer eens goed ingelepeld, en tevens wordt er voor gewaarschuwd zich vooral niet in te laten met de autochtone mensen die de goedheid hebben gehad deze totalitaire, onverdraagzame religieuze imbecielen binnen te laten. Aan de lopende band worden de kinderen, waarvan sommigen niet eens ouder zijn dan acht, gehersenspoeld en met de hel bedreigd als ze zich inlaten met kaffers (ongelovigen, niet-islamieten dus). Zelfs een vrolijk kerstmis aan de niet-islamitische medemens wensen, wordt verketterd. Zulke kinderen zullen later nooit of te nimmer te integreren zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Spijtig dat uitkeringen halal zijn...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Overigens uit hij een mooie bedreiging met soera 4:47: "Oh christenen en joden, geloof in de koran voordat het jullie gezichten vernietigt". Zijn vertaling neemt het niet zo nauw met de grondtekst maar de strekking is gelijk. Letterlijk staat er "geloof in wat wij hebben geopenbaard over wat jullie bezitten (de schrift) voordat wij jullie gezichten kapotslaan". Het is een regelrechte aanval op de vrijheid van godsdienst. Dat dit in de koran staat is al erg, maar dat dit wordt onderwezen aan jongens van twaalf jaar oud is ontoelaatbaar. Laatst gewijzigd door Piero : 10 april 2011 om 21:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() Inderdaad te zot voor woorden. En toch blijven sommige naievelingen volharden in de boosheid en beweren dat we spoken zien.
Nog liever ten gronde gaan dan ongelijk toegeven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Net daarom is Fitna2 bittere noodzaak!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat verklaar? Lees 't artikel.
Maar, als je 't niet begrijpt; zodat steeds meer mensen achter de 'ware' aard van die mensonterende ideologie komen en wéten dat islam niet 'vrede' is, totaal niets vredelievend heeft! Wáár dacht U dat zulke sujetten, haatbaarden hun mosterd vandaan halen?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 10 april 2011 om 21:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarschijnlijk heeft SDX meer korankennis dan een doorsnee haatbaard.
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Ik weet wel zeker dat SDX als één van de weinige niet-islamieten de koran wél van kaft tot kaft gelezen en begrepen heeft. Net als ik overigens, en net als ik is SDX ook tot de conclusie gekomen dat het een barbaars, mensonterend schrijfsel is waar alleen maar ellende van gekomen is en nog zal komen mits de islam niet aan banden wordt gelegd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als U de koran & aanverwante islamitische geschriften gelezen had (of er ook maar enige notie over had), zou U niet hoeven vragen; "Verklaar"!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In mijn geval is het simpel. Ik geloof niet in onzichtbare almachtige vriendjes. Ik heb kennis van de geschiedenis, en kan de gedachtenkronkels van de Profeet opgetekend in de Koran en de hadiths gerust verklaren zonder te moeten geloven in een onzichtbaar almachtig vriendje.
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Aanradertjes!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 10 april 2011 om 22:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() Omdat men als lezer ervan zo simpel van geest moet zijn om in onzichtbare vriendjes te geloven, iets wat ik niet doe. Ik denk namelijk zélf na, in plaats van dat ik me door één of ander prutsgodje uit de woestijn laat voorschrijven wat ik mijn hele leven lang moet denken en doen. Dáárom!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus @ iiderVL: lezen die hap! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Probleem?
Probleem is dat 'n normaal mens er lachstuipen van krijgt moest 't niet zo bloedernstig zijn. 'n Afkeer; dát is wat ik er aan overgehouden heb, 'n misselijkmakend gevoel van afkeer en onbegrip dat zovelen zulke ranzige, smerigheden zelfs nog maar kúnnen geloven als komende van 'n 'god'!
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En wat vindt U net dat probleem?
Het feit dat ik niet geloof in onzichtbare vriendjes? Dat ik interesse in de geschiedenis heb, en gemakkelijk relevante informatie kan opzoeken? Of dat ik de opgetekende "mogelijke" gedachtenkronkels van Mohammed kan vertalen in dagdagelijkse gebeurtenissen?