![]() |
Virtuele verkiezing 2011
Met onze vorst, die een nieuwe verkiezing wil boycotten, had ik graag eens getoetst via een virtuele verkiezing. Stemplicht is er niet, doch graag jullie mening
|
Nah, om den eerste te zijn....
Enne er zijn nog méér Vlaamse partijen mijn beste,of ligt uw afkeer voor het Vb er zo dik op dat u deze opzettelijk bent vergeten...:roll: |
*high five*
|
Citaat:
waardeloze poll |
Citaat:
|
Ik waan me hier bij de VRT.
Het VB is zelfs niet in de enquête opgenomen...:roll: |
Citaat:
|
VB, maar die zit niet in uw poll
|
Ik dacht eerst voor den BuB te stemmen, maar ze staan er niet bij :cry:;-)
|
Ik stel voor dat diegenen die VB zouden willen stemmen op de nva knop duwen hier. En dan op 't einde zien we of we ( weliswaar samen ) meer dan 50 % halen.
mvg. Sint Ignacius |
Citaat:
Bij deze... |
Citaat:
|
totaal geen idee op wie ik zou stemmen. SPa, Groen! = te Belgicistisch, te behoudsgezind, en zeker SPa teveel meestappen in het liberale verhaal.
CD&V en OVLD: sowieso te rechts, vooral op socio-economisch vlak, te Belgicistisch. N-VA: te rechts, zowel economisch als etisch. een flamigante sociaal-democratische partij, daar zou ik op stemmen zè, maar die bestaat niet :-( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Daartegenover staat dat ik dan weer van mijn kant vind dat het VB wél een flamingante sociaal democratische partij is. |
Citaat:
|
Citaat:
Een mening "geven" wordt gecontroleeerd door het establishment...behalve (voorloppig) op internet ;-) |
Compleet overbodige oefening, die bovendien niet eens volledig is.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:34. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be