Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijdiscussies (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=121)
-   -   13 juni: Stem vreemdelingenstemrecht weg! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=15552)

Reno Mechant (VlaamsBlok) 7 juni 2004 02:26

13 juni: Stem vreemdelingenstemrecht weg!

scarlet 7 juni 2004 05:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Reno Mechant (VlaamsBlok)

Op mijn stem kun je alvast rekenen :wink: !

Scarlet

Raf 7 juni 2004 06:14

Op de mijne alvast NIET!

ancapa 7 juni 2004 06:18

Logisch toch !

Het Skill Effect 7 juni 2004 09:28

Citaat:

Mogen vreemdelingen dit mee wegstemmen? :P

Seba 7 juni 2004 09:29

Citaat:

kan u ons misschien eens uitleggen hoe het vreemdelingenstemrecht zal verdwijnen door op het Blok te stemmen???? Bij mijn weten zijn het Vlaamse verkiezingen, zal het Blok niet in de regering zitten en is een meerderheid van het parlement tegen. Een stem op het Vlaams Blok zal het vreemdelingenstemrecht dus helemaal niet doen weggaan, u rpobeert hier gewoon weer op een populistische manier campagne te voeren...

S. 7 juni 2004 09:37

Citaat:

Kiezersbedrog heet zoiets. Iedereen weet dat het onmogelijk is om vanuit het Vlaams parlement iets te doen aan het vreemdelingenstemrecht.Het Vlaams Parlement heeft dat al bewezen deze legislatuur.

Ik vraag mij af waar al die jaren Vlaamse strijd voor nodig zijn geweest als we de Vlaamse verkiezingen gaan aangrijpen voor een federale materie.

neruda 7 juni 2004 09:38

Citaat:

Wat is er , spijt dat we deze kreet niet hebben kunnen zien op VTM-laat ?
Niet veel van jullie congres kunnen zien hé ? Integendeel , alle aandacht ging naar jullie incident van jullie crapuul gisteren..ik zou eerder eigen volk eerst stemplicht afnemen , niet ? 8)

tool2kil 7 juni 2004 09:48

Allez weer zo'n politicus die dingen belooft die hij niet kan waarmaken... :roll: :evil:

Griffin 7 juni 2004 09:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tool2kil
Allez weer zo'n politicus die dingen belooft die hij niet kan waarmaken... :roll: :evil:

Populisme :) heet dat dan! :P

Everytime 7 juni 2004 09:58

Citaat:

Compte dessus et bois de l'eau claire! 8)

Pieter de Coninck 7 juni 2004 10:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Seba
Bij mijn weten zijn het Vlaamse verkiezingen, zal het Blok niet in de regering zitten en is een meerderheid van het parlement tegen. Een stem op het Vlaams Blok zal het vreemdelingenstemrecht dus helemaal niet doen weggaan, u rpobeert hier gewoon weer op een populistische manier campagne te voeren...

En waarom gaat u stemmen? Het Vlaamse parlement heeft niets te zeggen. Het zijn nogsteeds de Walen die hier baas zijn. Di Rupo en Michel bepalen wat mag en niet mag. Het Vlaamse parlement is enkel een zoethoudertje om de Vlamingen de indruk te geven dat ze wat te zeggen hebben. De werkelijkheid is echter anders.

neruda 7 juni 2004 10:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pieter de Coninck
Citaat:

Bij mijn weten zijn het Vlaamse verkiezingen, zal het Blok niet in de regering zitten en is een meerderheid van het parlement tegen. Een stem op het Vlaams Blok zal het vreemdelingenstemrecht dus helemaal niet doen weggaan, u rpobeert hier gewoon weer op een populistische manier campagne te voeren...

En waarom gaat u stemmen? Het Vlaamse parlement heeft niets te zeggen. Het zijn nogsteeds de Walen die hier baas zijn. Di Rupo en Michel bepalen wat mag en niet mag. Het Vlaamse parlement is enkel een zoethoudertje om de Vlamingen de indruk te geven dat ze wat te zeggen hebben. De werkelijkheid is echter anders.

Niet van wakker liggen , Mechant is net wakker geworden van een coma ..vandaar.. :?

pope 7 juni 2004 10:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Skill Effect
Citaat:

Mogen vreemdelingen dit mee wegstemmen? :P

Als ze een Belgische Identiteitskaart hebben wel.
Maar ja, dan zijn het géén vreemdelingen meer, hé.

Zie je wel hoe voor de handliggend een oplossing vaak is.

pope 7 juni 2004 10:23

Citaat:

Citaat:

kan u ons misschien eens uitleggen hoe het vreemdelingenstemrecht zal verdwijnen door op het Blok te stemmen???? Bij mijn weten zijn het Vlaamse verkiezingen, zal het Blok niet in de regering zitten en is een meerderheid van het parlement tegen. Een stem op het Vlaams Blok zal het vreemdelingenstemrecht dus helemaal niet doen weggaan, u rpobeert hier gewoon weer op een populistische manier campagne te voeren...

Nergens staat dat Reno oproept om voor het Vlaams Blok te stemmen.
Manipuleer jij bewust deze post richting Vlaams Blok of kunt u deze onjuiste vaststelling ook staven?

Verhofstadthater 7 juni 2004 10:25

Citaat:

Citaat:

Dus stemmen we maar op partijen die het tegen onze zin goedgekeurd hebben.

Analyseer nu eens de slogan van Reno: stem het vreemdelingenstemrecht weg wil zoveel zeggen als: toon je afkeur waarmee de anderen het tegen je zin goedgekeurd hebben... .

LaundroMat 7 juni 2004 10:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pope
Citaat:

Nergens staat dat Reno oproept om voor het Vlaams Blok te stemmen.
Manipuleer jij bewust deze post richting Vlaams Blok of kunt u deze onjuiste vaststelling ook staven?

Als de man - Reno (Vlaams Blok) - zich zelf bekent tot een aanhanger van het Vlaams Blok, dan mag wel met zo'n 100% zekerheid vermoed worden dat hij met zijn bijdrage tot een stem voor het VB oproept.

Wie is hier de azijnpisser?

Verhofstadthater 7 juni 2004 10:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door neruda
Citaat:

Wat is er , spijt dat we deze kreet niet hebben kunnen zien op VTM-laat ?
Niet veel van jullie congres kunnen zien hé ? Integendeel , alle aandacht ging naar jullie incident van jullie crapuul gisteren..ik zou eerder eigen volk eerst stemplicht afnemen , niet ? 8)

Euh ik heb op TV alvast niets over dit incident gezien... .

pope 7 juni 2004 10:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door S.
...als we de Vlaamse verkiezingen gaan aangrijpen voor een federale materie.

Zoiets als laten weten dat je federaal uit de regering stapt als je op Vlaams niveau niet meer mag meespelen (Steve Stevaert)?

S. 7 juni 2004 10:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pieter de Coninck
Citaat:

Ah, dan kan U ons ongetwijfeld uitleggen welke decreten Di Rupo allemaal door het Vlaams Parlement heeft gejaagd.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be