![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() 13 juni: Stem vreemdelingenstemrecht weg!
#2 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Op mijn stem kun je alvast rekenen ![]() Scarlet |
|
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op de mijne alvast NIET!
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Logisch toch !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#6 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#7 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik vraag mij af waar al die jaren Vlaamse strijd voor nodig zijn geweest als we de Vlaamse verkiezingen gaan aangrijpen voor een federale materie.
Voor eind juli 2001: Verschillende waarschuwingen over dreigende aanslagen. Eind juli 2001: Hoogst mogelijke staat van alarm bij de CIA. 6 augustus 2001: Bush wordt gewaarschuwd over «voorbereidingen voor kapingen». 7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie. |
|
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niet veel van jullie congres kunnen zien hé ? Integendeel , alle aandacht ging naar jullie incident van jullie crapuul gisteren..ik zou eerder eigen volk eerst stemplicht afnemen , niet ? 8) |
|
![]() |
![]() |
#9 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Allez weer zo'n politicus die dingen belooft die hij niet kan waarmaken...
![]() ![]()
#10 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#13 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
#14 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Maar ja, dan zijn het géén vreemdelingen meer, hé. Zie je wel hoe voor de handliggend een oplossing vaak is.
De enige plaats waar ik de Belgische driekleur nog kan verteren is in die oerdegelijke ouderwetse dweilen. A patriot must always be ready to defend his country against his government. ---Edward Abbey--- |
||
![]() |
![]() |
#15 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Manipuleer jij bewust deze post richting Vlaams Blok of kunt u deze onjuiste vaststelling ook staven?
De enige plaats waar ik de Belgische driekleur nog kan verteren is in die oerdegelijke ouderwetse dweilen. A patriot must always be ready to defend his country against his government. ---Edward Abbey--- |
||
![]() |
![]() |
#16 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Analyseer nu eens de slogan van Reno: stem het vreemdelingenstemrecht weg wil zoveel zeggen als: toon je afkeur waarmee de anderen het tegen je zin goedgekeurd hebben... . |
||
![]() |
![]() |
#17 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Wie is hier de azijnpisser? |
||
![]() |
![]() |
#18 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Euh ik heb op TV alvast niets over dit incident gezien... . |
||
![]() |
![]() |
#19 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
#20 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Voor eind juli 2001: Verschillende waarschuwingen over dreigende aanslagen. Eind juli 2001: Hoogst mogelijke staat van alarm bij de CIA. 6 augustus 2001: Bush wordt gewaarschuwd over «voorbereidingen voor kapingen». 7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie. |
||
![]() |