![]() |
Journalist verzaakt zijn taak
Journalist verzaakt als het om cannabis gaatLees het volledige artikel. http://www.villamedia.nl/opinie/beri...cannabis-gaat/ Journalisten nemen beweringen klakkeloos over, claims controleren en in vraag stellen is, is er niet meer bij. Journalisten zijn niet geïnteresseerd om een volledig genuanceerd beeld te schetsen. Dat is nochtans wat we verwachten van journalisten. Blijkbaar gaan ze enkel op zoek naar verhalen en anekdotes die de vooroordelen en clichés bevestigen. Evenementen als cannabis bevrijdingsdag en het cannabis tribunaal verslaan ze niet of nauwelijks. |
Citaat:
|
Citaat:
Is er iets in het artikel dat niet juist is? Citaat:
Voldoende stof om een draad aan te maken. (voor zover die nog niet bestaat) Citaat:
Wat de achterliggende reden is (oneerlijk, commerce, gemakzucht, dommigheid,....) daar ben ik nog niet uit. Dit is eveneens onderwerp van discussie. |
't is vnl om triest van te worden (want kwaad worden is zo destructief).
ik gok op oneerlijk zijn en bewust dom willen zijn. |
Ik gok er op dat mensen die dag en nacht posten om het druggebruik in een goed daglicht gesteld te krijgen... bijna niet anders dan verslaafd kunnen zijn... :-D
Het zijn precies klein mannen die hun tutter niet kunnen missen... :rofl: |
Citaat:
Ik gok eerder op commerce en gemakzucht. |
Zou je toestaan dat je kindjes lurken aan een joint ?
|
Citaat:
Neen, ik zou niet toestaan dat mijn kindjes lurken aan een joint. Eens ze 18 zijn zal ik hen niet tegenhouden. Liever cannabis dan alcohol. Mijn kindjes zijn bijna 18 en 20 en weten dat een vaporiser minder ongezond is. En nu on-topic? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be