![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Journalist verzaakt als het om cannabis gaatLees het volledige artikel. http://www.villamedia.nl/opinie/beri...cannabis-gaat/ Journalisten nemen beweringen klakkeloos over, claims controleren en in vraag stellen is, is er niet meer bij. Journalisten zijn niet geïnteresseerd om een volledig genuanceerd beeld te schetsen. Dat is nochtans wat we verwachten van journalisten. Blijkbaar gaan ze enkel op zoek naar verhalen en anekdotes die de vooroordelen en clichés bevestigen. Evenementen als cannabis bevrijdingsdag en het cannabis tribunaal verslaan ze niet of nauwelijks. Laatst gewijzigd door artisjok : 24 mei 2011 om 12:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is misschien juist, maar wil je toegeven dat Vlaamse journalisten zich verzaken aan hun taak als het over de N-VA gaat? Off-topic misschien maar evenzeer een zaak van oneerlijke journalistiek. Zo gaat het nu eenmaal. De zelfverklaarde 'revolutionairen' moeten maar eens beginnen met de kantoren van DS, DM, VRT en VTM te bestormen. Zo leren ze nog iets van de moedige demonstranten in de Arabische Lente.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
Banneling
|
![]() Misschien juist?
Is er iets in het artikel dat niet juist is? Citaat:
Voldoende stof om een draad aan te maken. (voor zover die nog niet bestaat) Citaat:
Wat de achterliggende reden is (oneerlijk, commerce, gemakzucht, dommigheid,....) daar ben ik nog niet uit. Dit is eveneens onderwerp van discussie. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() 't is vnl om triest van te worden (want kwaad worden is zo destructief).
ik gok op oneerlijk zijn en bewust dom willen zijn.
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Ik gok er op dat mensen die dag en nacht posten om het druggebruik in een goed daglicht gesteld te krijgen... bijna niet anders dan verslaafd kunnen zijn...
![]() Het zijn precies klein mannen die hun tutter niet kunnen missen... ![]() Laatst gewijzigd door freelancer : 24 mei 2011 om 18:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou je toestaan dat je kindjes lurken aan een joint ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() off-topic
Neen, ik zou niet toestaan dat mijn kindjes lurken aan een joint. Eens ze 18 zijn zal ik hen niet tegenhouden. Liever cannabis dan alcohol. Mijn kindjes zijn bijna 18 en 20 en weten dat een vaporiser minder ongezond is. En nu on-topic? Laatst gewijzigd door artisjok : 24 mei 2011 om 21:03. |
![]() |
![]() |