Arouet |
21 juni 2011 20:11 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door QuasiX
(Bericht 5520195)
Geachte Maarten Malaise,
Hiermee had ik graag voorstel gedaan om de moderatoren te verbieden praatverbod toe te passen zonder deftige redenen. In plaats daarvan zouden ze de forumregels kunnen respecteren en een paar forummers (o.a. ex-Sus Iratus en circe) permanent verbannen samen met hun dubbelnicks doordat ze hun ban omzeilen.
Trouwens:
graag had ik meer uitleg gevraagd over "forumgangers die bedreigingen uiten aan het adres van de moderatie (bijv. gerechtelijke stappen)". Waarover gaat het precies? Want ik zie alleen maar 1 voorbeeld: gerechtelijke stappen. Wat betekent "bedreiging" in die zin?
Alvast bedankt!
QuasiX
P.S. Mag ik zo vrij zijn om te vragen waarom Wisord en corse verbannen zijn en voor hoelang?
P.P.S. Op welke manier worden moderatoren verkozen? M.a.w., mag ik me zomaar als kandidaat-moderator voorstellen of welke voorwaarden moet men voldoen om een moderator te kunnen worden?
P.P.P.S. Zou een moderator mij zomaar mogen verbannen doordat de moderatie baas is over het forum en beslist dus?
Graag een antwoord of een permanente ban aub.
|
1)Wisord heeft samen met zijn dubbelnicks een permaban gekregen, hij is nog even terug geweest met 3 andere nicks maar ook die werden onmiddellijk verwijdert. Ik dacht dat zijn ban iets te maken had met het dreigen met een
klacht zoals hierboven al is gemeld.
2)Ik meen hier enkele maanden terug te hebben gelezen dat de moderatie niet weigerachtig staat tegenover versterking van hun team, wat de voorwaarden betreft kan je hen misschien best eens PM'en als je geïnteresseerd bent. Ik veronderstel dat de eisen om moderator te worden voornamelijk te maken hebben met zich neutraal opstellen maar er zijn misschien nog andere vereisten.
Wat betreft je opmerking over het dubbelnick probleem, de moderatie heeft hier enkele maanden terug maatregelen aangekondigd om proberen die situatie te ontmijnen. Vandaag moeten we helaas vaststellen dat deze maatregelen voorlopig niet voldoende zijn om van I&I terug een aangenaam en interessant forum te maken. Het is daarom ook dat ik tegenwoordig eigenlijk nooit nog iets lees in I&I en het godsdienst en levensovertuiging subforum. Ik weet op voorhand dat het toch weer een partijtje moddergooien wordt tussen arti, filo, wisord,... en langs de andere kant circe, sus en hun medestanders. Ik zie het niet echt gebeuren dat die 2 groepen ooit nog verzoent gaan worden en vrees dat extra maatregelen van de moderatie niet gaan helpen om het probleem op te lossen.
|