Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Verkiezingen 2010 en regeringsvorming (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=218)
-   -   Di Rupo heeft zijn nota klaar! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=157171)

Roderik 29 juni 2011 10:07

Di Rupo heeft zijn nota klaar!

Di Rupo heeft een geweldige prestatie geleverd.
Hij heeft niet alleen mooie praatjes gehouden ,hij heeft nu ook iets op papier gezet.
De nota ligt nu ter inzage bij de koning en bij de Franstalige partijvoorzitters.
Als zij hun goedkeuring hebben verleend ,mogen de Vlaamse partijen hem ook lezen.
De vraag is, of het grote werk van de formateur nu 10, of 5, of 1 % kans van slagen heeft.

fox 29 juni 2011 10:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Roderik (Bericht 5533174)
Hij heeft niet alleen mooie praatjes gehouden ,hij heeft nu ook iets op papier gezet.
De nota ligt nu ter inzage bij de koning en bij de Franstalige partijvoorzitters.
Als zij hun goedkeuring hebben verleend ,mogen de Vlaamse partijen hem ook lezen.
De vraag is, of het grote werk van de formateur nu 10, of 5, of 1 % kans van slagen heeft.

Bron?

En lol @ het feit dat de Vlaamse partijen hem nog niet mogen bekijken. Zo zie je meteen waar Dirupo zijn loyauteit ligt. Niet aan alle Belgen, alleen aan de franstaligen. En zo iemand zou dan onze premier moeten worden. Tjah.

Txiki 29 juni 2011 10:18

Bron?

Roderik 29 juni 2011 10:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 5533190)
Bron?

Betrouwbare bronnen die geheim zijn ,maak je niet openbaar.

Txiki 29 juni 2011 10:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Roderik (Bericht 5533194)
Betrouwbare bronnen die geheim zijn ,maak je niet openbaar.

Ah, bent ge er zo ene.

vrijevlaming 29 juni 2011 10:24

hmm, het is het eerste dat ik daar van hoor, en ik heb nochtans wat bronnen.

Garry 29 juni 2011 10:27

Citaat:

Laat ons het anders formuleren dan klinkt het dichter bij de waarheid. Of het werk van de formateur 90, 95, of 99% kans op falen heeft.

Wanneer gaan ze nu eindelijk eens inzien dat het niet meer gaat? Hoe lang zoeken ze dat zo nog te rekken? 't Is net zoals een auto die samengeperst is tot een kubus van 0,80x0,80x0,60 die ze nog met alle inzet van een bende idioten trachten te starten in de hoop er nog mee weg te kunnen rijden.

Fj9lnir 29 juni 2011 10:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 5533190)
Bron?

Dat is toch duidelijk. Ziet eens onder Roderik zijne naam, dan blijkt toch duidelijk dat hij een lid van de partij is!
Het gaat hier dus om eerstehand inside informatie ;)

Als dit waar zou zijn: schandalig. Maar eerst wil ik het wel eens uit betere bron vernemen want zelfs EDR zou toch ni zo lomp zijn?

vlijmscherp 29 juni 2011 10:37

geen bron, maw quatch, leugens.

vrijevlaming 29 juni 2011 10:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 5533222)
geen bron, maw quatch, leugens.

ik zet hier ook soms dingen zonder bron, maar die toch juist waren hé. ;-)

De vraag is: als hij zoiets beweert en zegt dat hij daar bronnen voor heeft, zou ik het ook al lang gehoord moeten hebben. Maar dat is niet zo, en het is trouwens niet in lijn met wat er wel gezegd wordt.
Vandaar dat ik serieus mijn twijfels heb

De schoofzak 29 juni 2011 10:44

Citaat:

Mijn supergeheime maar enorm betrouwbare bronnen, zo'n dozijn in totaal, zeggen dat de nota nog niet af is.

Maar ik kan natuurlijk echt niets meer prijsgeven.

Dit moet absoluut geheim blijven !!

Wat een uilskuikens hier toch af en toe boven water komen !!!!

Txiki 29 juni 2011 10:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fj9lnir (Bericht 5533213)
Dat is toch duidelijk. Ziet eens onder Roderik zijne naam, dan blijkt toch duidelijk dat hij een lid van de partij is!
Het gaat hier dus om eerstehand inside informatie ;)

Als dit waar zou zijn: schandalig. Maar eerst wil ik het wel eens uit betere bron vernemen want zelfs EDR zou toch ni zo lomp zijn?

:lol:

Txiki 29 juni 2011 10:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vrijevlaming (Bericht 5533225)
ik zet hier ook soms dingen zonder bron, maar die toch juist waren hé. ;-)

De vraag is: als hij zoiets beweert en zegt dat hij daar bronnen voor heeft, zou ik het ook al lang gehoord moeten hebben. Maar dat is niet zo, en het is trouwens niet in lijn met wat er wel gezegd wordt.
Vandaar dat ik serieus mijn twijfels heb

Wel, ge zou u moeten schamen. En Roderik ook. Stel dat jullie effectief jullie bronnen hebben, wil dat voor mij zeggen dat jullie lekken. En dus allebei op en top onbetrouwbare figuren zijn die de informatie van die bronnen niet waard zijn.

Zo simpel is dat.

Amon_Re 29 juni 2011 10:48

Citaat:

En wanneer kan ik die lezen?

Amon_Re 29 juni 2011 10:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 5533236)
Wel, ge zou u moeten schamen. En Roderik ook. Stel dat jullie effectief jullie bronnen hebben, wil dat voor mij zeggen dat jullie lekken. En dus allebei op en top onbetrouwbare figuren zijn die de informatie van die bronnen niet waard zijn.

Zo simpel is dat.

Politici zijn van nature onbetrouwbaar. Hoe meer lekken hoe beter.

vrijevlaming 29 juni 2011 10:54

Citaat:

Zo simpel is dat.

Ik weet wel goed wat ik soms eens los en wanneer hé. Enkel zaken die een beetje later publiek worden, zou ik eens durven lossen. Ik ben niet idioot hé :-D

Txiki 29 juni 2011 10:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vrijevlaming (Bericht 5533244)

Ik weet wel goed wat ik soms eens los en wanneer hé. Enkel zaken die een beetje later publiek worden, zou ik eens durven lossen. Ik ben niet idioot hé :-D

Blijft gelijk. Onbetrouwbaar.

Garry 29 juni 2011 10:59

Citaat:

Zo simpel is dat.

Nee, dat zou alleen willen zeggen dat ge voor de zoveelste keer belazerd wordt door de politiek die van ons mandaten krijgen.
In een democratie hebben wij het RECHT te weten wat er reilt en zeilt. Maar we zijn dat heimelijk gedoe al zo gewoon geworden dat we het normaal vinden.

Txiki 29 juni 2011 11:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Garry (Bericht 5533253)
Nee, dat zou alleen willen zeggen dat ge voor de zoveelste keer belazerd wordt door de politiek die van ons mandaten krijgen.
In een democratie hebben wij het RECHT te weten wat er reilt en zeilt.

Belazerd word je sowieso. Trouwens, aangezien die bronnenmannen vertellen "wat even later publiek wordt", belazeren zij u evenzeer en bent ge daar dus gewoon geen zak mee.

Garry 29 juni 2011 11:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 5533257)
Belazerd word je sowieso. Trouwens, aangezien die bronnenmannen vertellen "wat even later publiek wordt", belazeren zij u evenzeer en bent ge daar dus gewoon geen zak mee.

Eender, er kan niet genoeg gelekt worden. Hoe meer er gelekt wordt, hoe minder bewegingsruimte de politici hebben om ons in't slaap te wiegen. Heeeeeeeeeel belangrijk.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be