![]() |
Di Rupo heeft zijn nota klaar!
Di Rupo heeft een geweldige prestatie geleverd.
Hij heeft niet alleen mooie praatjes gehouden ,hij heeft nu ook iets op papier gezet. De nota ligt nu ter inzage bij de koning en bij de Franstalige partijvoorzitters. Als zij hun goedkeuring hebben verleend ,mogen de Vlaamse partijen hem ook lezen. De vraag is, of het grote werk van de formateur nu 10, of 5, of 1 % kans van slagen heeft. |
Citaat:
Bron? En lol @ het feit dat de Vlaamse partijen hem nog niet mogen bekijken. Zo zie je meteen waar Dirupo zijn loyauteit ligt. Niet aan alle Belgen, alleen aan de franstaligen. En zo iemand zou dan onze premier moeten worden. Tjah. |
Bron?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hmm, het is het eerste dat ik daar van hoor, en ik heb nochtans wat bronnen.
|
Citaat:
Wanneer gaan ze nu eindelijk eens inzien dat het niet meer gaat? Hoe lang zoeken ze dat zo nog te rekken? 't Is net zoals een auto die samengeperst is tot een kubus van 0,80x0,80x0,60 die ze nog met alle inzet van een bende idioten trachten te starten in de hoop er nog mee weg te kunnen rijden. |
Citaat:
Dat is toch duidelijk. Ziet eens onder Roderik zijne naam, dan blijkt toch duidelijk dat hij een lid van de partij is! Het gaat hier dus om eerstehand inside informatie ;) Als dit waar zou zijn: schandalig. Maar eerst wil ik het wel eens uit betere bron vernemen want zelfs EDR zou toch ni zo lomp zijn? |
geen bron, maw quatch, leugens.
|
Citaat:
De vraag is: als hij zoiets beweert en zegt dat hij daar bronnen voor heeft, zou ik het ook al lang gehoord moeten hebben. Maar dat is niet zo, en het is trouwens niet in lijn met wat er wel gezegd wordt. Vandaar dat ik serieus mijn twijfels heb |
Citaat:
Maar ik kan natuurlijk echt niets meer prijsgeven. Dit moet absoluut geheim blijven !! Wat een uilskuikens hier toch af en toe boven water komen !!!! |
Citaat:
|
Citaat:
Zo simpel is dat. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() Ik weet wel goed wat ik soms eens los en wanneer hé. Enkel zaken die een beetje later publiek worden, zou ik eens durven lossen. Ik ben niet idioot hé :-D |
Citaat:
|
Citaat:
In een democratie hebben wij het RECHT te weten wat er reilt en zeilt. Maar we zijn dat heimelijk gedoe al zo gewoon geworden dat we het normaal vinden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be