![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Gouverneur
|
Di Rupo heeft een geweldige prestatie geleverd.
Hij heeft niet alleen mooie praatjes gehouden ,hij heeft nu ook iets op papier gezet. De nota ligt nu ter inzage bij de koning en bij de Franstalige partijvoorzitters. Als zij hun goedkeuring hebben verleend ,mogen de Vlaamse partijen hem ook lezen. De vraag is, of het grote werk van de formateur nu 10, of 5, of 1 % kans van slagen heeft. |
|
|
|
|
#2 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Bron? En lol @ het feit dat de Vlaamse partijen hem nog niet mogen bekijken. Zo zie je meteen waar Dirupo zijn loyauteit ligt. Niet aan alle Belgen, alleen aan de franstaligen. En zo iemand zou dan onze premier moeten worden. Tjah.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Bron?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
|
|
|
#4 |
|
Gouverneur
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ah, bent ge er zo ene.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
|
|
|
#6 |
|
Banneling
|
hmm, het is het eerste dat ik daar van hoor, en ik heb nochtans wat bronnen.
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wanneer gaan ze nu eindelijk eens inzien dat het niet meer gaat? Hoe lang zoeken ze dat zo nog te rekken? 't Is net zoals een auto die samengeperst is tot een kubus van 0,80x0,80x0,60 die ze nog met alle inzet van een bende idioten trachten te starten in de hoop er nog mee weg te kunnen rijden. Laatst gewijzigd door Garry : 29 juni 2011 om 10:27. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Gouverneur
|
Dat is toch duidelijk. Ziet eens onder Roderik zijne naam, dan blijkt toch duidelijk dat hij een lid van de partij is! Het gaat hier dus om eerstehand inside informatie Als dit waar zou zijn: schandalig. Maar eerst wil ik het wel eens uit betere bron vernemen want zelfs EDR zou toch ni zo lomp zijn?
|
|
|
#9 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
geen bron, maw quatch, leugens.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
|
|
|
#10 |
|
Banneling
|
ik zet hier ook soms dingen zonder bron, maar die toch juist waren hé.
De vraag is: als hij zoiets beweert en zegt dat hij daar bronnen voor heeft, zou ik het ook al lang gehoord moeten hebben. Maar dat is niet zo, en het is trouwens niet in lijn met wat er wel gezegd wordt. Vandaar dat ik serieus mijn twijfels heb |
|
|
|
|
#11 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar ik kan natuurlijk echt niets meer prijsgeven. Dit moet absoluut geheim blijven !! Wat een uilskuikens hier toch af en toe boven water komen !!!!
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
#12 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#13 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zo simpel is dat.
|
|
|
|
|
#14 | ||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
|
|
|
|
#15 | ||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
|
|
|
|
#16 | |
|
Banneling
|
Citaat:
![]() Ik weet wel goed wat ik soms eens los en wanneer hé. Enkel zaken die een beetje later publiek worden, zou ik eens durven lossen. Ik ben niet idioot hé |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Blijft gelijk. Onbetrouwbaar.
|
|
|
|
#18 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
In een democratie hebben wij het RECHT te weten wat er reilt en zeilt. Maar we zijn dat heimelijk gedoe al zo gewoon geworden dat we het normaal vinden. Laatst gewijzigd door Garry : 29 juni 2011 om 11:02. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Belazerd word je sowieso. Trouwens, aangezien die bronnenmannen vertellen "wat even later publiek wordt", belazeren zij u evenzeer en bent ge daar dus gewoon geen zak mee.
|
|
|
|
#20 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Eender, er kan niet genoeg gelekt worden. Hoe meer er gelekt wordt, hoe minder bewegingsruimte de politici hebben om ons in't slaap te wiegen. Heeeeeeeeeel belangrijk.
|
|
|