![]() |
|
Ik heb een stukje gezien en vond dat hij erg arrogant bezig was.
Ook telkens als mensen hem op tekortkomingen weten in zijn grote verweznlijkingen was het meestal : dan is het uw eigen schuld. Akkoord die arrogante van de politie kan heel arrogant zijn maar op haar opmerking over de nog niet betaalde lonen van 2001 toen ze zei dat zij persoonlijk de nodige papieren had binnengebracht tegen ontvangstbewijs kwam eigenlijk geen reactie behalve dan dat ze haar werk niet correct had gedaan. Wel beste Guy dan zijn er veel mensen die daar verantwoordelijk voor zijn die hun werk niet corect gedaan hebben bij de politie. Ik heb mijn vroegere buurvrouw opgebeld (die is politie agente) en die heeft ook nog altijd loon tegoed van 2001. Snel en efficient bestuur ?? |
Ofwel kan ik enkel concluderen dat uw 'vereenvouding' en 'snel en efficent bestuur' die ge 5 jaar geleden met veel poeha aangekondigd hebt gewoon weer een leugen waren.
Ofwel hebt ge het zo moeilijk gemaakt dat het gewoon onmogelijk is om de juiste papieren in te vullen. Maar hoe ge het ook draait en keert : Guy Verhofstadt en zijn paarse bende zijn er verantwoordelijk voor dat sommige lonen van 2001 nog niet betaald zijn tot op heden. en dat dan afschuiven op de mensen naar beneden toe is de gemakkelijkheidsoplossing en dan toont ge dat ge nen hele kleine zijt. Een klein manneke. Zoals de bedrijfsleider Maes, met het nodige sarcasme, zei : Ik ben blij te horen mr. Verhofstadt dat alles wat fout loopt de schuld is van de mensen zelf. |
Citaat:
|
kan ik ergens de integrale uitzending zien?
|
Schitterend! ik hoop dat u in de toekomst nog stukjes online plaatst.
Misschien zondag een paar verzuurde blikken capturen? :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:19. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be