Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 10 juni 2004, 11:40   #1
abramis brama
Parlementslid

abramis brama's schermafbeelding

Standaard

Deze kleine impressie :

Compilatie

(Realplayer vereist. Gratis te downloaden Hier !
Eén van de grootste problemen in dit terminaal zieke land is het feit dat men "de wil van de kiezer" voortdurend opzettelijk verwart met "hetgeen we tegen de wil van de kiezer in tóch nog mathematisch kunnen doordrukken".
abramis brama is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2004, 11:45   #2
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Ik heb een stukje gezien en vond dat hij erg arrogant bezig was.

Ook telkens als mensen hem op tekortkomingen weten in zijn grote verweznlijkingen was het meestal : dan is het uw eigen schuld.

Akkoord die arrogante van de politie kan heel arrogant zijn maar op haar opmerking over de nog niet betaalde lonen van 2001 toen ze zei dat zij persoonlijk de nodige papieren had binnengebracht tegen ontvangstbewijs kwam eigenlijk geen reactie behalve dan dat ze haar werk niet correct had gedaan.

Wel beste Guy dan zijn er veel mensen die daar verantwoordelijk voor zijn die hun werk niet corect gedaan hebben bij de politie. Ik heb mijn vroegere buurvrouw opgebeld (die is politie agente) en die heeft ook nog altijd loon tegoed van 2001.

Snel en efficient bestuur ??
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2004, 11:51   #3
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Ofwel kan ik enkel concluderen dat uw 'vereenvouding' en 'snel en efficent bestuur' die ge 5 jaar geleden met veel poeha aangekondigd hebt gewoon weer een leugen waren.

Ofwel hebt ge het zo moeilijk gemaakt dat het gewoon onmogelijk is om de juiste papieren in te vullen.

Maar hoe ge het ook draait en keert : Guy Verhofstadt en zijn paarse bende zijn er verantwoordelijk voor dat sommige lonen van 2001 nog niet betaald zijn tot op heden.

en dat dan afschuiven op de mensen naar beneden toe is de gemakkelijkheidsoplossing en dan toont ge dat ge nen hele kleine zijt.
Een klein manneke.

Zoals de bedrijfsleider Maes, met het nodige sarcasme, zei : Ik ben blij te horen mr. Verhofstadt dat alles wat fout loopt de schuld is van de mensen zelf.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2004, 12:09   #4
abramis brama
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard

Ook telkens als mensen hem op tekortkomingen weten in zijn grote verweznlijkingen was het meestal : dan is het uw eigen schuld.

Akkoord die arrogante van de politie kan heel arrogant zijn maar op haar opmerking over de nog niet betaalde lonen van 2001 toen ze zei dat zij persoonlijk de nodige papieren had binnengebracht tegen ontvangstbewijs kwam eigenlijk geen reactie behalve dan dat ze haar werk niet correct had gedaan.
Dit is dat bewuste fragment : Arrogantie
Eén van de grootste problemen in dit terminaal zieke land is het feit dat men "de wil van de kiezer" voortdurend opzettelijk verwart met "hetgeen we tegen de wil van de kiezer in tóch nog mathematisch kunnen doordrukken".
Oud 10 juni 2004, 12:16   #5
giserke
Banneling

Standaard

kan ik ergens de integrale uitzending zien?
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2004, 12:36   #6
VL Nationalist
Burger

Standaard

Schitterend! ik hoop dat u in de toekomst nog stukjes online plaatst.

Misschien zondag een paar verzuurde blikken capturen?
VL Nationalist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2004, 12:41   #7
abramis brama
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door VL Nationalist
Schitterend! ik hoop dat u in de toekomst nog stukjes online plaatst.

Misschien zondag een paar verzuurde blikken capturen?
Wees maar zeker.
Oud 10 juni 2004, 15:26   #8
abramis brama
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door abramis brama
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard

Dit is dat bewuste fragment : Arrogantie
Ik wil hier toch nog effe wijzen op de uitspraak van Verhofstadt vanaf de 34ste seconde.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be