![]() |
Waarom verwijdert Moderatie totaal onleesbare draadopeningen niet?
Waarom verwijdert Moderatie totaal onleesbare draadopeningen niet in serieuze subfora wanneer gesignaleerd?
Ik ga geen voorbeelden geven want dan krijg ik weer bpn voor het openen van een draad tegen een medeforummer (het is er momenteel maar één) |
Wat bedoel je met "onleesbare draadopeningen" ?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:lol:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ga geen voorbeelden geven want dan krijg ik weer bpn voor het openen van een draad tegen een medeforummer (het is er momenteel maar één)
|
U kan uw 'voorbeelden' doorgeven via het rode driehoekje. Dan kunnen wij bekijken waarover het specifiek gaat. 'Onleesbare draadopeningen' zijn vatbaar voor interpretatie.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat was eerder ook al met het geval van morosoof Harriechristus zo. Ik zou zo langzamerhand moeten besluiten dat je er verslaafd aan bent. |
Stop eens met zagen. Doe gewoon wat de moderatie deze middag heeft gevraagd. Ben eens benieuwd naar het resultaat.
|
Citaat:
Over on-intelligibele draadopeningen staat niets in het forum-reglement. Dat zou een reden kunnen zijn om ze niet te verwijderen. |
Citaat:
Overigens is de vraag uitdrukkelijk aan moderatie gericht. Anderen verliezen dus hun tijd met antwoorden, vooral als het weer op scoren met kinderachtige aanvalletjes moet neerkomen. |
Citaat:
Ik dacht dat het een dubbelnick van jou was. |
Citaat:
Wat een fijne neus. Helemaal in overeenstemming met je zelfverklaarde supertalent voor het detecteren en signaleren van forum-onzin (en helaas ook in overeenstemming met het zelf schrijven van zulke onzin, , moest ik al eerder en ook nu wel weer constateren) |
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be