![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ATOMEN BESTAAN UIT RUIMTESCHEPEN
Atomen bestaan uit ruimteschepen waarin triljoenen super-intelligente microwezens wonen en in de verre toekomst gaan wij ook zelf het heelal volbouwen met ruimteschepen als een herhaling van de microkosmos, maar dan in het groot. EEN ONEINDIGE REEKS VAN STEEDS HOGERE CULTUREN De elementaire deeltjes van het atoom zijn ruimteschepen, waarin microwezens wonen, die uit nog hoger ontwikkelde atomen bestaan, die weer op hun beurt uit nog hoger ontwikkelde ruimteschepen bestaan, waarin de nog veel hoger ontwikkelde mini-microwezentjes wonen, enzovoort, als een oneindige reeks van steeds hogere culturen in de microkosmos. HEELAL UIT LEVENDE WEZENS. Het hele heelal is dus eigenlijk uit levende wezens opgebouwd en ook door levende wezens opgebouwd. Het heelal is geen levenloos mechaniek wat de wetenschap ons wijs wil maken, maar het heelal is een levend heelal uit levende wezens. Het mechanische, dat er ook is, namelijk de atomen uit ruimteschepen zijn door de microwezentjes gemaakt. Ze zijn dus niet op wonderbaarlijke wijze uit zichzelf ontstaan. GOD Het heelal is dus eigenlijk GOD zelf als de eenheid van een oneindig aantal microwezens. Alleen zo is God werkelijk alwetend en almachtig. Lees de nieuwe bijbel over Gods eeuwig en oneindig rijk in de microkosmos. http://home.kpn.nl/wegge168/Frame-nederlands.html hartelijke groeten van harriechristus. |
![]() |
![]() |
#2 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Een grote grap of een laatste stuiptrekking van het theisme om zich te verzoenen met de wetenschap.
He who fights with monsters might take care lest he thereby become a monster. - F. Nietzsche Laatst gewijzigd door ahuramazda : 19 augustus 2011 om 20:25. |
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() Zitten er dan micro-wezentjes in mijn PC, in mijn tafel, in mijn kasten, in mijn bed, in mijn auto? Overal?
|
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is geen dood mechaniek (wat de wetenschap denkt), maar Gods Rijk in de microkosmos. Het is het leven zelf waar het om draait.... ![]() |
|
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen in je lichaam wonen al 10^41 microwezentjes en ze regelen alles daar binnen. Het gaat niet van zelf, wat de wetenschap denkt. Nee: het zijn de super-intelligente van de microwezentjes... ![]() Laatst gewijzigd door harriechristus : 19 augustus 2011 om 20:35. |
|
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() WAAROM MOETEN ATOMEN UIT RUIMTESCHEPEN BESTAAN?
Het moeten ruimteschepen zijn omdat wij ook in de toekomst het heelal vol gaan bouwen met ruimteschepen, en dan sluit onze eigen toekomst aan op de microkosmos, want dan komt het heelal als een mooi doorlopend evolutionair systeem in elkaar te zitten. Want ons ruimtevaartheelal wordt dan een herhaling van de ruimtevaartcultuur in de microkosmos......(dat wil zeggen: zij zijn daar al verder ontwikkeld dan wij ). En kun je ook meteen verklaren hoe ons lichaam zo subliem kan functioneren, want dat gebeurt niet door toeval, maar door de super-intelligentie van de microwezens. Zoals de kinderen het leven van de ouders herhalen, zo herhalen wij het leven van de microwezens. Daarom bouwen wij een ruimtevaartcultuur omdat die al in de microkosmos bestaat. Of omgekeerd: omdat wij een ruimtevaartcultuur gaan bouwen, moet die al in de microkosmos bestaan. De microkosmos is geen lagere wereld, maar een hogere wereld, die wij gaan nabouwen. GOD Het heelal is eigenlijk GOD zelf als de eenheid van een oneindig aantal microwezens. Lees de nieuwe bijbel over gods eeuwig en oneindig rijk in de microkosmos. http://home.kpn.nl/wegge168/Frame-nederlands.html hartelijke groeten van harriechristus |
![]() |
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() Als er in ons lichaam idd microwezentjes leven en daar alles regelen zoals jij schrijft, waarom maken die dan mensen ziek? Ik denk aan mensen -zelfs kindjes- die kanker krijgen. Amai, dat zijn dan sadistische wezentjes hoor.
|
![]() |
![]() |
#8 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Na uw site wat grondiger bekeken te hebben moet ik u toch oprecht feliciteren met uw creativiteit en gevoel voor humor.
hoofdstuk 8: kleine harrie wil de dieren bekeren. Deze was zo droog dat ik luidop moest lachen. Dank u.
#9 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() "Het "God is dood" van Nietzsche betreft het geloof in het christendom."
Nietszche had het wel degelijk over het fascistisch theisme, d.w.z. gelijk welk theisme, niet enkel het christendom. Daarom sprak hij immers over de herwaardering aller waarden, omdat hij wist dat theisme onherroepelijk dood was. Hij verkondigde trouwens ook een theistische heropleving (hij noemde deze 'de laatste mensen') in aanzicht van het laatste oordeel (zijnde de doodsverklaring van het theisme). Dit gewoon eventjes terzijde.
He who fights with monsters might take care lest he thereby become a monster. - F. Nietzsche Laatst gewijzigd door ahuramazda : 19 augustus 2011 om 21:27. |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is de algemene wet van het heelal: de wet der tegenstellingen. Daar kan niemand iets aan doen, ook de microwezentjes niet. Het berust op de eenheid van Zijn en Niets. |
|
![]() |
![]() |
#11 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Ik heb al 1500 bladzijden geschreven en is nog lang niet af, en ik hoop het nog bij leven en welzijn klaar te krijgen, maar het dijt zo enorm uit dat ik vrees er nooit mee klaar te komen. Hindert overigens ook niet. |
||
![]() |
![]() |
#12 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Alleen door Hitler heeft dat: Übermensch een wrange bijsmaak gekregen en daarom is het maar beter die benaming niet te gebruiken. Laatst gewijzigd door harriechristus : 19 augustus 2011 om 21:56. |
||
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() DE TOEKOMST VAN HET HEELAL
1 - we kunnen nu al naar de maan en we sturen al ruimtevaarttuigen het heelal in naar andere planeten voor onderzoek. 2 - er draaien al ruimteschepen om de aarde waarin mensen werken en wonen. 3 - er zijn al plannen en ideeën om later de maan en mars te gaan bewonen. 4 - dan zal het ons op een gegeven moment ook wel lukken naar andere sterren te reizen, bijvoorbeeld eerst met robotten en daarna met bijvoorbeeld ingevroren mensen of wezens ontwikkelen die daarvoor geschikt zijn. Ook het snelheidsprobleem zal wel een keer opgelost worden. Wat nu misschien nog totaal onmogelijk lijkt zal over duizenden of miljoenen jaren wel mogelijk blijken te zijn. Bedenk hier ook dat het nog geen 200 jaar geleden was dat de mens dacht dat het onmogelijk was naar de maan te reizen en nu is het al zo ver dat we dat kunnen. 5 - over miljoenen jaren of nog meer zullen we vast wel veel grotere ruimteschepen kunnen bouwen en over miljarden jaren met hele kolonies naar andere sterren kunnen reizen. Bedenk ook dat we hiervoor 5 miljard jaar de tijd hebben voor de aarde door de zon zal worden verzwolgen. (Let wel: en als het ons niet lukt, bijvoorbeeld omdat wij onder gaan, zal het ongetwijfeld wel aan andere beschavingen in het heelal gelukkig, want het is onwaarschijnlijk dat wij de enige levende wezens in het heelal zouden zijn.) 6 - we zullen ook wel vroeg of laat contact maken met andere bewoonde planeten (wordt al naarstig naar gezocht). 7 - bij andere sterren zullen we op den lange duur ook bewoonbare planeten vinden. En we zullen al die bewoonbare planeten gaan koloniseren, dus volledig gaan bewonen en gebruiken. 8 - we zullen er ons aan wennen om constant in vrij zwevende en vrij reizende ruimteschepen te wonen. 9 - en op de hele lange duur van bil- tril- en quadriljoenen jaren zullen we ook alle materie aan zonnen en planeten opruimen (als de zonnen op den duur uitgebrand zullen zijn) en omzetten in ruimteschepen tot een volledig vrije en zelfstandige ruimtevaartcultuur. 9 - Dan zullen we al die ruimteschepen ten slotte in de vorm van macro-atomen bouwen, dus als een herhaling van de microkosmos, maar dan in het groot. 10 - En daaruit zal zich weer een zogenaamde OERKNAL* ontwikkelen als begin van een nieuw macro-heelal. Niet alleen uit ons heelal, maar tezamen met 10^57 andere heelallen. 11 - En de macro-atomen uit die oerknal zullen zich samentrekken tot enorme macro-stofwolken, waaruit zich macrozonnen en -planeten zullen samentrekken. 12 - en op sommige van die macro-planeten zal het mogelijk zijn bij gunstige omstandigheden weer opnieuw leven, dat wil zeggen: macroleven te ontwikkelen, dus door ons die dan als verder geëvolueerde wezens=microwezens in die macrowezens zullen leven en die zullen opbouwen en besturen. 13 - Dat macroleven zal door ons verder ontwikkeld worden tot denkende wezens: macroreuzen, die op een goede dag ruimteschepen gaan bouwen, enzovoort. *Wel is het de vraag of er ooit wel eens zoiets als een oerknal bestaan heeft, want ons deel van het heelal blijkt een versnelde uitdijing te bezitten, zodat bij een terugrekening die zogenaamde knal langzaam begonnen moet zijn. Terwijl een knal juist omgekeerd snel begint en dan vertraagt. Volgens mijn atoomtheorie is er dan sprake van een versneld groeiproces vanuit de microkosmos en geen knal en ook niet zo dat die “knal” het begin van het heelal geweest zou zijn, dus ook niet: “oer”. Ook dit begrip is onjuist, want het heelal is eeuwig en nooit eens voor het eerst begonnen. Dus de hele term: oerknal is dan onjuist. Ook in de wetenschap is daar twijfel over ontstaan en is er een speciale "denktank" ingericht van wetenschappers. De oplossing zit hier in mijn atoomtheorie. |
![]() |
![]() |
#14 |
Europees Commissaris
|
![]() Harrie is terug!
#15 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Stel dat wij uitsterven.. wat gebeurt dan op de andere niveau's?
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Grapjeuuuuh
AVG ![]() Citaat:
![]() ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- NU Serieus: @ HC ,waarhaaal dit allemal vandaaan ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 20 augustus 2011 om 01:33. |
|
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Europees Commissaris
|
![]() Het eerste heelal van de nieuwe macrocosmos is klaar met ontwikkelen van ruimteschepen. Alle materie is omgezet, en ze kunnen net voldoende macroatomen bijeenschrapen om een macromier te maken.
En die macromier hangt daar nu tussen al die andere heelallen. die 10 tot de 57ste andere heelallen. Angstig te wachten tot er eentje zich omvormt tot een groen blaadje dat het kan eten. Oh fuck, dan hebben we eerst nog een gigantische hoeveelheid heelallen nodig die samenwerken om een boom te vormen. En waar gaat die boom op staan? Ik stel voor dat we een zelfhulpgroep oprichten. "Redt de macromier van de hongersnood". Begin nu brieven te schrijven. Niet naar andere planeten he, naar andere heelallen. Er is nood aan synchronisatie. En dringend.
![]() Laatst gewijzigd door Travis66 : 20 augustus 2011 om 06:25. |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben een tijdje op Grenswetenschappen geweest.
Maar daar hebben ze Mij het leven behoorlijk zuur gemaakt en tenslotte verbannen omdat ze niet konden verdragen dat ik DE christus ben. Ze dachten dat ik een Morosoof was, een nar met belletjes. En ze mochten Mij wel danig in de maling nemen, maar ik niet hun. Dat vonden ze niet leuk. Hoe dom kunnen de mensen zijn.... ![]() http://www.grenswetenschap.nl/blogs/...#reactie221540 Ook wilde ene Pipo me voor de camera om me te verkopen aan het publiek, maar die tijd heb gehad, want als de mensen met niet willen geloven heb ik geen zin meer om voor de camera te verschijnen. Mijn woord is meer waard dan mijn lelijke kop (ik mis een tand) en ik ben nou wel genoeg in de maling genomen. Aldus mijn verslag. Ik zal dit ook op mijn website zetten onder: forum. |
![]() |