![]() |
De Gucht: wij zijn dit land naar de kloten aan het helpen
http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...t-helpen.dhtml
Ben blij dat hij het zelf inziet! Had deze oude krokodil vroeger ook geen handenvol toegevingen aan de franstaligen gegeven? Hij past goed in het rijtje van: Gennez, De Croo, Eyskens, Dehaene, Toback, etc die het land juist de dieperik in sturen. Citaat:
|
Wij zijn dit land naar de kloten aan het helpen.
Hij heeft toch gelijk ? |
Koest! Af! Terug in uw EC-mand!
|
Ikke weet van niks, ikke niks gedaan
|
Wie zijn "we"? Ik voel mij immers niet aangesproken.
Waarom nemen hij en zijn goeie vriend Guy uit G. de zaak niet terug in handen? Het is makkelijk om commentaar te geven van op de Europese zijlijn. |
Citaat:
|
Citaat:
;-) Beter zou misschien kunnen geweest zijn: "Wij hebben dit land naar de kloten geholpen. Wij dat zijn Ik en de bende van het delirerend konijn." |
Citaat:
|
Ik hoop dat hij gelijk heeft, dit land verdient het van naar de kloten te gaan.
|
De Gucht heeft geen recht van spreken. Alle kansen verkwanseld. Zwijgen en in zijn hok gaan liggen, dat mag hij nog.
|
Citaat:
"Voor Sarkozy tellen alleen presidenten en premiers. Dat is voor hem Europa. Als de rest is voetvolk'. En die man is Europees commisaris...8O :-D Zelfs Guy Verhofstadt is minder arrogant... :-D |
Citaat:
|
Citaat:
België een land???? :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
Het is hem dus duidelijk gelukt...:lol::lol: En nu is hij hoogst verbaasd ,hoe zou dat toch komen.... O ja,dat politieke geheugen wat betreft zijn eigen verantwoordelijkheden genomen in het verleden ... Ze zijn zo vergeetachtig wat hun eigen verantwoordelijkheden betreft... Zijn schijf is al gewist,en helaas heeft hij géén back-up beschikbaar...:roll: |
Citaat:
"We zijn dit land naar de kloten aan het helpen" --> daar kan ik mij ook in vinden :scatter::scatter::scatter::scatter::scatter:: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het verhaaltje van Karel begint te lijken op de mantra van die andere professor, zoon van Gaston, die ongetwijfeld wist te verbazen (verdwazen?) met: "Jamaar, ge moet niet kijken naar onze daden, maar naar onze intenties." Ook Jean-Luc wist de schuld destijds al in onze schoenen te schuiven met de dooddoener dat de kiezer "het" niet had begrepen.
Toch straf dat professor Karel ook een stuk van de schuld doorschuift naar u en mij, als burger. Want eerst laten ZIJ de boel gewoon op zijn beloop, profiteren lustig van al het fraais dat dit regime zijn "dienaars" in de schoot werpt en als het dan onherroepelijk vastloopt wegens wanbestuur allerhande, dan heet het plots dat WIJ de boel naar de kloten aan het helpen zijn. Ik weiger alvast die verantwoordelijkheid en betrokkenheid! ZIJ werden en worden er rijkelijk voor betaald, maar ZIJ hebben de boel laten verzieken. Dus zijn ZIJ dit land naar de kloten aan het helpen! Nu trouwens meer dan ooit door de verzuchtingen van een grote meerderheid van de Vlamingen voor de tigste keer klakkeloos naast zich neer te leggen. SHAME! |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be