![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Minister
|
![]() http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...t-helpen.dhtml
Ben blij dat hij het zelf inziet! Had deze oude krokodil vroeger ook geen handenvol toegevingen aan de franstaligen gegeven? Hij past goed in het rijtje van: Gennez, De Croo, Eyskens, Dehaene, Toback, etc die het land juist de dieperik in sturen. Citaat:
Laatst gewijzigd door matthias999 : 22 augustus 2011 om 17:50. |
|
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wij zijn dit land naar de kloten aan het helpen.
Hij heeft toch gelijk ? |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Koest! Af! Terug in uw EC-mand!
|
![]() |
![]() |
#4 |
Burgemeester
|
![]() Ikke weet van niks, ikke niks gedaan
|
![]() |
![]() |
#5 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Wie zijn "we"? Ik voel mij immers niet aangesproken.
Waarom nemen hij en zijn goeie vriend Guy uit G. de zaak niet terug in handen? Het is makkelijk om commentaar te geven van op de Europese zijlijn. |
![]() |
![]() |
#6 |
Burgemeester
|
![]() Guy eerst nog Europa redden of naar de kl... doen
|
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Beter zou misschien kunnen geweest zijn: "Wij hebben dit land naar de kloten geholpen. Wij dat zijn Ik en de bende van het delirerend konijn." |
|
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#9 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik hoop dat hij gelijk heeft, dit land verdient het van naar de kloten te gaan.
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Gucht heeft geen recht van spreken. Alle kansen verkwanseld. Zwijgen en in zijn hok gaan liggen, dat mag hij nog.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() "Voor Sarkozy tellen alleen presidenten en premiers. Dat is voor hem Europa. Als de rest is voetvolk'. En die man is Europees commisaris... ![]() ![]() Zelfs Guy Verhofstadt is minder arrogant... ![]() |
|
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Laatst gewijzigd door born2bewild : 22 augustus 2011 om 22:34. |
![]() |
![]() |
#13 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
België een land???? ![]() |
|
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is hem dus duidelijk gelukt... ![]() ![]() En nu is hij hoogst verbaasd ,hoe zou dat toch komen.... O ja,dat politieke geheugen wat betreft zijn eigen verantwoordelijkheden genomen in het verleden ... Ze zijn zo vergeetachtig wat hun eigen verantwoordelijkheden betreft... Zijn schijf is al gewist,en helaas heeft hij géén back-up beschikbaar... ![]() Laatst gewijzigd door Svennies : 23 augustus 2011 om 00:44. |
|
![]() |
![]() |
#16 | |
Minister
|
![]() Citaat:
"We zijn dit land naar de kloten aan het helpen" --> daar kan ik mij ook in vinden ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier |
|
![]() |
![]() |
#17 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#19 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Het verhaaltje van Karel begint te lijken op de mantra van die andere professor, zoon van Gaston, die ongetwijfeld wist te verbazen (verdwazen?) met: "Jamaar, ge moet niet kijken naar onze daden, maar naar onze intenties." Ook Jean-Luc wist de schuld destijds al in onze schoenen te schuiven met de dooddoener dat de kiezer "het" niet had begrepen.
Toch straf dat professor Karel ook een stuk van de schuld doorschuift naar u en mij, als burger. Want eerst laten ZIJ de boel gewoon op zijn beloop, profiteren lustig van al het fraais dat dit regime zijn "dienaars" in de schoot werpt en als het dan onherroepelijk vastloopt wegens wanbestuur allerhande, dan heet het plots dat WIJ de boel naar de kloten aan het helpen zijn. Ik weiger alvast die verantwoordelijkheid en betrokkenheid! ZIJ werden en worden er rijkelijk voor betaald, maar ZIJ hebben de boel laten verzieken. Dus zijn ZIJ dit land naar de kloten aan het helpen! Nu trouwens meer dan ooit door de verzuchtingen van een grote meerderheid van de Vlamingen voor de tigste keer klakkeloos naast zich neer te leggen. SHAME! |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Doe zo voort Karel, er is niemand die je tegenhoudt om te doen wat nodig is.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |