Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Yves Leterme (CD&V) - 7 tot 13 juni (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=27)
-   -   Veel succes op zondag. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=15949)

Dilbert 11 juni 2004 14:20

Mr. Leterme,

Ik zou je veel succes willen toewensen zondag. Mijn stem gaat wel naar het VB, maar CD&V/N-VA is nipt tweede (een coalitie met het VB ware het ideale).

Het belangrijkste is echter dat Paars gebroken wordt.

MVG,

Dilbert.

bernard 11 juni 2004 14:53

Meneer

We mogen niet hypocriet zijn
Yves weet wel degelijk waar u partij voor staat
Hij zal u zeker geen succes wensen
Integendeel,
De democratie kan er alleen maar wel bij varen
als het fascisme verslagen is
Als u nu nog voor het blok stemt betekent dit dat u weet waar u voor
stemt
Doe niet zoals in 1945
"wir haben das nicht gewusst"

Dilbert 11 juni 2004 15:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bernard
Meneer

We mogen niet hypocriet zijn
Yves weet wel degelijk waar u partij voor staat
Hij zal u zeker geen succes wensen

Ik heb geen partij, en ik ben geen lid van een partij. Ik ben een "vlottende kiezer" met een gezonde interesse in politiek, die nu voor het VB stem.

Citaat:

Integendeel,

Ik durf wedden dat ge niet eens weet wat "fascisme" en "democratie" is.

Citaat:

Integendeel,
Als u nu nog voor het blok stemt betekent dit dat u weet waar u voor
stemt
Doe niet zoals in 1945
"wir haben das nicht gewusst"

Maar jongen toch. Het is nu 2004. Mijn stem heeft enkel te maken met hier en nu. Ik weet bovendien heel goed wat de zwakke punten van het VB zijn (zie bvb. http://forum.politics.be/viewtopic.php?t=15870), en wat de sterke zijn van CD&V/N-VA. En na afweging kom ik uit op VLaams Blok, nipt gevolgd door het Vlaams kartel.

En als ik Leterme geluk wens, dan is dat uit respect en omdat ik Paars beu ben.

Yves Leterme 11 juni 2004 15:48

Een stem voor CD&V biedt u een opportuniteit op beter bestuur en een inhoudelijk positief alternatief voor Vlaanderen.
Ik wil iets positiefs realiseren in Vlaanderen. Dit kan echter - gelet op haar programma - niet lukken met het Vlaams Blok.

muys 11 juni 2004 15:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yves Leterme
Een stem voor CD&V biedt u een opportuniteit op beter bestuur en een inhoudelijk positief alternatief voor Vlaanderen.
Ik wil iets positiefs realiseren in Vlaanderen. Dit kan echter - gelet op haar programma - niet lukken met het Vlaams Blok.

ik hoor u altijd vertellen dat uw programma niet compatibel is met dat van het blok, zou ik eens enkele concrete voorbeelden kunnen horen?
en daarmee bedoel ik niet dat we racisten zouden zijn of zo, gewoon concrete programmapunten die voor u en de nva onaanvaardbaar zijn

Bart2004 11 juni 2004 15:55

Citaat:

Iets positiefs????
Wat is er positief aan jullie programma?
Een warme samenleving, meer respect, verbondenheid, de & van cd&v,...
veel lose woorden, zonder inhoud

Meneer leterme, weet u waarom de cdenv nooit wil barbecuen?
Ze gaan ervan uit dat het toch steeds zal regenen.

Turkje 11 juni 2004 16:01

Voor loze woorden zonder inhoud kon u de voorbije jaren bij paars(-groen) terecht. Het is maar logisch dat "de mensen" iets anders willen.

Dilbert 11 juni 2004 16:06

Citaat:

Ik wil iets positiefs realiseren in Vlaanderen.

Daaraan twijfel ik niet. Evenmin aan uw wil om een beter bestuur te brengen, de economie, de zorg, enz.

Ik hoop echter dat u ook de problemen rond veiligheid, samenleving en integratie ter harte zou nemen bij regeringsdeelname, en dit niet ziet als "Blok-thema's".

Icehat 11 juni 2004 16:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dilbert
Mr. Leterme,

Ik zou je veel succes willen toewensen zondag. Mijn stem gaat wel naar het VB, maar CD&V/N-VA is nipt tweede (een coalitie met het VB ware het ideale).

Het belangrijkste is echter dat Paars gebroken wordt.

MVG,

Dilbert.

Volgens de nieuwe spelling mag die komma na de aanhef en na de afsluiting er niet staan.

Geachte

Blablablabla
Blaaaaat
Blabla

Mvg
Auteur

...is dus het juiste :wink:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:50.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be