![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Yves Leterme (CD&V) - 7 tot 13 juni "Huidig voorzitter van de partij en Volksvertegenwoordiger in het federale parlement. Deze man wordt, gezien de jongste peilingen, getipt als volgende minister-president van Vlaanderen. Hoe ziet hij het regeringswerk van een vernieuwde christen-democ |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Mr. Leterme,
Ik zou je veel succes willen toewensen zondag. Mijn stem gaat wel naar het VB, maar CD&V/N-VA is nipt tweede (een coalitie met het VB ware het ideale). Het belangrijkste is echter dat Paars gebroken wordt. MVG, Dilbert.
#2 |
Vreemdeling
|
![]() Meneer
We mogen niet hypocriet zijn Yves weet wel degelijk waar u partij voor staat Hij zal u zeker geen succes wensen Integendeel, De democratie kan er alleen maar wel bij varen als het fascisme verslagen is Als u nu nog voor het blok stemt betekent dit dat u weet waar u voor stemt Doe niet zoals in 1945 "wir haben das nicht gewusst" |
![]() |
![]() |
#3 | |||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
En als ik Leterme geluk wens, dan is dat uit respect en omdat ik Paars beu ben.
![]() |
#4 |
Vreemdeling
|
![]() Een stem voor CD&V biedt u een opportuniteit op beter bestuur en een inhoudelijk positief alternatief voor Vlaanderen.
Ik wil iets positiefs realiseren in Vlaanderen. Dit kan echter - gelet op haar programma - niet lukken met het Vlaams Blok. |
![]() |
![]() |
#5 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
en daarmee bedoel ik niet dat we racisten zouden zijn of zo, gewoon concrete programmapunten die voor u en de nva onaanvaardbaar zijn
![]() |
#6 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Wat is er positief aan jullie programma? Een warme samenleving, meer respect, verbondenheid, de & van cd&v,... veel lose woorden, zonder inhoud Meneer leterme, weet u waarom de cdenv nooit wil barbecuen? Ze gaan ervan uit dat het toch steeds zal regenen. |
|
![]() |
![]() |
#7 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Voor loze woorden zonder inhoud kon u de voorbije jaren bij paars(-groen) terecht. Het is maar logisch dat "de mensen" iets anders willen.
#8 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik hoop echter dat u ook de problemen rond veiligheid, samenleving en integratie ter harte zou nemen bij regeringsdeelname, en dit niet ziet als "Blok-thema's".
![]() |
#9 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Geachte Blablablabla Blaaaaat Blabla Mvg Auteur ...is dus het juiste ![]() |
|
![]() |