![]() |
Voornaamste Forummers
Wie zijn de voornaamste forummers en waarom?
Ik zie er niet veel. Ze zouden dus moeten snel komen bovendrijven. |
![]() |
Citaat:
Diegenen die jou mening delen? Diegenen die het meeste posten? Diegenen die (volgens jou) de interesantste posten plaatsen. Diegenen die de meest gelezen draden plaatsen? Of die met de meeste reacties? Of was je net in de spiegel aan het kijken?:oops: |
Citaat:
Ik g a niet persoonlijk worden maar jij bent zeker de voornaamste verdediger van Oostfrontstrijders op forum. Proficiat. |
Citaat:
Dat is wat anders dan ermee collaboreren nietwaar. Dus ja, mijn stem gaat naar CLAESSENS Joris, als verdediger van de Oostfronters. |
Stem genoteerd
nIEMAND LIGT NOG WAKKER VAN Oostfronters, tenzij de zoontjes. Ik bedoel, het is een verdienstelijke prestatie daar op een beschaafde manier (die ik eigenlijk niet gecontroleerd heb, maar ik neem het hier even voor waar aan) een lange draad over te spinnen, maar het belang ervan is eerder beperkt gezien de tijd die erover heengegaan is en de weinige betrokkenen. Ja tegen de communisten vechten is iets anders dan ermee collaboreren, dat lijkt mij te kloppen..:lol: |
:cheer: de hele PBL-RKT-clan :cheer:
|
Citaat:
Maar waarom??? |
Citaat:
|
Citaat:
:cheer: oooomdaaaat wijijijijijiiijij geeeeekkkeeen ziijijijiijn :cheer: |
Eno2
Omdat hij gewoon gek is. En zo mooi bomen kan treiteren. :-P |
Citaat:
De verdediging van de Oostfronters is hier dus werkelijk nog van belang in de strijd tegen het land van de haat, Belgie. |
Citaat:
:cheer: Dat maakt je de enige met twee oscars |
Citaat:
|
harrychristus!
|
De homofiele nummerplaat, bgf.
Volgens mij zal hij hier na de zombie-nucleaire-apocalyps van WOIII nog steeds trouw op post zijn :-D |
Citaat:
Met onvermijdelijke walg (voor de zogenaamde moderatie van moderatie in dit specifieke geval) En waarom? |
Citaat:
Nummerplaat? Wegens zijn alom-aanwezigheid dus? |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:43. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be