![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Wie zijn de voornaamste forummers en waarom?
Ik zie er niet veel. Ze zouden dus moeten snel komen bovendrijven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Diegenen die jou mening delen? Diegenen die het meeste posten? Diegenen die (volgens jou) de interesantste posten plaatsen. Diegenen die de meest gelezen draden plaatsen? Of die met de meeste reacties? Of was je net in de spiegel aan het kijken? ![]()
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik g a niet persoonlijk worden maar jij bent zeker de voornaamste verdediger van Oostfrontstrijders op forum. Proficiat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is wat anders dan ermee collaboreren nietwaar. Dus ja, mijn stem gaat naar CLAESSENS Joris, als verdediger van de Oostfronters.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 30 augustus 2011 om 11:56. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Stem genoteerd
nIEMAND LIGT NOG WAKKER VAN Oostfronters, tenzij de zoontjes. Ik bedoel, het is een verdienstelijke prestatie daar op een beschaafde manier (die ik eigenlijk niet gecontroleerd heb, maar ik neem het hier even voor waar aan) een lange draad over te spinnen, maar het belang ervan is eerder beperkt gezien de tijd die erover heengegaan is en de weinige betrokkenen. Ja tegen de communisten vechten is iets anders dan ermee collaboreren, dat lijkt mij te kloppen.. ![]() Laatst gewijzigd door eno2 : 30 augustus 2011 om 12:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moet ge dat nog vragen?
![]() ![]() ![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eno2
Omdat hij gewoon gek is. En zo mooi bomen kan treiteren. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De verdediging van de Oostfronters is hier dus werkelijk nog van belang in de strijd tegen het land van de haat, Belgie.
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Dat maakt je de enige met twee oscars Laatst gewijzigd door eno2 : 30 augustus 2011 om 12:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() harrychristus!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() De homofiele nummerplaat, bgf.
Volgens mij zal hij hier na de zombie-nucleaire-apocalyps van WOIII nog steeds trouw op post zijn ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() Genoteerd
Met onvermijdelijke walg (voor de zogenaamde moderatie van moderatie in dit specifieke geval) En waarom? Laatst gewijzigd door eno2 : 30 augustus 2011 om 12:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nummerplaat? Wegens zijn alom-aanwezigheid dus? Laatst gewijzigd door eno2 : 30 augustus 2011 om 12:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ikzelf uiteraard.
Vanwege mijn niet aflatende inspanningen om dit forum op een aanvaardbaar peil te houden. Het is een ondankbare job, maar iemand moet het doen...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |