![]() |
BSTVV : Brepoels ontslagen
Sonnet : La chanson de Roland
met Durendal, seyn edel zwaerd klief hi het Haspengouwsche gras en trok naer Anderlecht te paerd alsof ‘t een zondaguitstap was seyn achterhoede vocht oersterck langsch veele Bruggen ende toren en bood nog bitterhard weerwerk aan Waelen, Vlaemen ende Moren toen dwarsten morenen seyn pad Brepoels tuytte zijn hoorn ut nood rotsblokken, ijs … hi bliesch zich zat tot hem ‘t bloed uit de oren spoot … zijn standbeeldbouwer blijft verward de gietmal was pas uitgehard …. Metaforen : - Waelen : Mons - Vlaemen : Kortrijk - Moren : RC Genk |
Brepoels verdient dit niet. :-( Het begin van het seizoen is slecht, maar hij wordt nu na amper vijf wedstrijden ontslagen. Als je ziet wat hij allemaal gedaan heeft voor de club in het verleden... Hij verdient dit niet. Ik begrijp het echt niet.
:-( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Tja Brepoels zou beter motivatiespeechen gaan geven, want van het spelletje voetbal kent hij natuurlijk geen fluit. Aandoenlijk hoe die man alles geeft, maar het is wel noodzakelijk dat je tactisch ook van aanpakken weet.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ga niet ontkennen dat STVV simpelweg weinig kwaliteit heeft, maar Guido is volgens mij toch ook niet direct het tactisch meesterbrein. Pas op, ik kan verkeerd zijn, maar ik heb de man al vaak bezig gehoord op tv en nog nooit heb ik van die man een degelijke analyse gehoord van wat er goed of fout liep. Verder dan "ik heb ze opgepept in de kleedkamer" kwam de brave man meestal niet. Soit, ik denk nu ook weer niet dat zijn ontslag de oplossing zal zijn voor STVV hoor. Ik denk dat ze gewoon zakken dit jaar. |
Waarom spreekt iedereen van een hij ? Ik weet dat ze er erg mannelijk uitziet, maar Frieda Brepoels is toch echt wel een madame
![]() |
Citaat:
Een ploeg als RC Genk kreeg honderden openbare miljoenen toegestopt omwille van het sluiten van de "Limburgse" putten". Sint-Truiden (Zuid-Limburgs, waar ook véél putters woonden) kreeg (net als het Noord-Limburgse Lommel trouwens) NIETS. |
Citaat:
Grappig dat iedereen in Leuven plots fan is geworden terwijl niemand er een ruk om gaf tot vorig jaar. |
Brepoels? Is dat die van de agenda's?
|
Citaat:
|
Citaat:
Er zijn toch een aantal coaches die ik tactisch hoog inschat hoor. - Sollied van Gent - Kalezic van Zulte Waregem - Bob Peeters van Cercle - José Riga van Standard Wie naar mijn mening ook een goeie coach zou zijn is Gert Verheyen. Als voetballer kon ik die gast niet luchten maar als analyst vind ik die een verademing in het Belgische voetbal. Nuchtere analyses en die gast ziet wat er verkeerd loopt en wat er moet gebeuren. Altijd leuk om hem tijdens de rust bezig te horen. Maar goed, ik wens Franky Van Der Elst veel succes maar ik vrees dat ook hij het tij niet zal kunnen keren. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be