![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Sonnet : La chanson de Roland
met Durendal, seyn edel zwaerd klief hi het Haspengouwsche gras en trok naer Anderlecht te paerd alsof ‘t een zondaguitstap was seyn achterhoede vocht oersterck langsch veele Bruggen ende toren en bood nog bitterhard weerwerk aan Waelen, Vlaemen ende Moren toen dwarsten morenen seyn pad Brepoels tuytte zijn hoorn ut nood rotsblokken, ijs … hi bliesch zich zat tot hem ‘t bloed uit de oren spoot … zijn standbeeldbouwer blijft verward de gietmal was pas uitgehard …. Metaforen : - Waelen : Mons - Vlaemen : Kortrijk - Moren : RC Genk |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Brepoels verdient dit niet.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() De STVV-supporters zullen nog wel van zich laten horen. Reken maar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() Vorig jaar was het ook zo daar en heeft 'em het toch gelapt. Misschien toch eerst eens een sportieve visie ontwikkelen ginderachter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja Brepoels zou beter motivatiespeechen gaan geven, want van het spelletje voetbal kent hij natuurlijk geen fluit. Aandoenlijk hoe die man alles geeft, maar het is wel noodzakelijk dat je tactisch ook van aanpakken weet.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Nochtans haalden ze 2 jaar terug een prima 5° stek en stonden zelfs een tijdje aan kop (rond de 15° match). Dat lijkt mij toch meer dan wat gemotiveerde potstamperij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ga niet ontkennen dat STVV simpelweg weinig kwaliteit heeft, maar Guido is volgens mij toch ook niet direct het tactisch meesterbrein. Pas op, ik kan verkeerd zijn, maar ik heb de man al vaak bezig gehoord op tv en nog nooit heb ik van die man een degelijke analyse gehoord van wat er goed of fout liep. Verder dan "ik heb ze opgepept in de kleedkamer" kwam de brave man meestal niet. Soit, ik denk nu ook weer niet dat zijn ontslag de oplossing zal zijn voor STVV hoor. Ik denk dat ze gewoon zakken dit jaar.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 1 september 2011 om 16:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Waarom spreekt iedereen van een hij ? Ik weet dat ze er erg mannelijk uitziet, maar Frieda Brepoels is toch echt wel een madame
![]()
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een ploeg als RC Genk kreeg honderden openbare miljoenen toegestopt omwille van het sluiten van de "Limburgse" putten". Sint-Truiden (Zuid-Limburgs, waar ook véél putters woonden) kreeg (net als het Noord-Limburgse Lommel trouwens) NIETS. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Brepoels? Is dat die van de agenda's?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn toch een aantal coaches die ik tactisch hoog inschat hoor. - Sollied van Gent - Kalezic van Zulte Waregem - Bob Peeters van Cercle - José Riga van Standard Wie naar mijn mening ook een goeie coach zou zijn is Gert Verheyen. Als voetballer kon ik die gast niet luchten maar als analyst vind ik die een verademing in het Belgische voetbal. Nuchtere analyses en die gast ziet wat er verkeerd loopt en wat er moet gebeuren. Altijd leuk om hem tijdens de rust bezig te horen. Maar goed, ik wens Franky Van Der Elst veel succes maar ik vrees dat ook hij het tij niet zal kunnen keren.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |