![]() |
In het programma "Voor de dag" heeft Verhofstadt alweer eens laten zien dat hij gerekend mag worden tot een van de grootste liegende politici van ons land.
In het bewuste programma beweerde verhofstadt dat waar er goed bestuurd werd, dat het Blok daarachteruit ging. Hij beweerde dat dit gebeurd was in Brugge en Leuven. In Leuven haalde het VB in 1999, 11,5% van de stemmen en in 2003 vergote dit tot 14,7% Dit is een stijging met 3,2%. In Brugge kreeg het VB in 1999, 11,5% en in 2003, 14,5% een electorale winst van 3%. Dat iemand die zo opzichtelijk het volk beliegt en bedriegt is er naar mijn gevoel geen plaats meer in de politiek. Ik kan enkel de innige hoop uitdrukken dat Vlaanderen deze leugenbaron een afstraffing zal geven waar men over 20 jaar nog over spreekt. |
Citaat:
|
Citaat:
Lange woorden uitvinden gaat me steeds beter af :) Volgens die theorie is het blok ook in Antwerpen achteruit gegaan maar zo flagrant durft zelfs Verafstoot blijkbaar niet liegen :lol: |
Wel leuk dat Leterme Verhofsnater een paar keer de uitspraak onder de neus wreef waarmee hij de Belgische geschiedenis zal ingaan. :D
|
Een eerste minister van een land dat dergelijke flagrante leugens de wereld in stuurt is een schande voor dit land en een grove minachting voor zijn bewoners.
Verhofstadt moet dringend psychiatrische hulp krijgen om zijn dwangmatige leugenneurose in de hand te houden. Op 13 juni kunnen wij hem met ons allen naar de psychiater sturen. |
Rustig maar Peace.
Als we alle liegende politici naar een psychiatrische kliniek gaan sturen zullen er bitter weinig overblijven. |
Citaat:
Knap. |
Citaat:
|
Citaat:
als men niet expliciet zegt: "dit is slechts een voorbeeld, en vertegenwoordigdt niet de totoaliteit", raak je in war |
Indien er nog maar een spatje twijfel zou hebben bestaan,dat ik niet voor VLD zou stemmen,dan heeft de dreigbrief van Verhofstadt en zijn nieuwe, bewijsbare leugenachtige uitspraken mij helemaal over de meet getrokken.Voor wie ik ga kiezen moet ik dus nog uitmaken.Maar zeker niet voor leugenaars.
|
Citaat:
|
Citaat:
Lees die drie woordjes nog eens opnieuw en bemerk de veralgemening. :lol: We zullen trouwens spoedig zien in welke plaatsen het Blok achteruit gaat... |
Verhofstad heeft vanaf het groot debat op de VRT een trend ingezet waar hij niet meer vanaf stapt. Ik zag deze trend ook terugkeren op het congres van de VLD en ook in het Radio1debat.
Verhofstad en de gehele VLD zijn de laatste tijd: -enorm arrogant -agressief (toespraken congres) -bang Het niveau van spreken (incluis de enorme leugens die daarmee gepaard gaan) laat het door deze drie dingen enorm afweten. Verhofstad is tot op het niveau gekomen van vele BUB'ers op dit forum, m.n. TEGEN de anderen zijn en daarmee uw eigen standpunten vergeten te verkondigen. In die strijd TEGEN de anderen wordt er lustig op los gelogen en gegoocheld met cijfers en grafieken (copyright VLD). |
Citaat:
|
Citaat:
maar een klok die stilstaat geeft ook 2 keer per dag de juiste tijd aan in het algemeen toch ;-) |
Citaat:
|
Ik ben nu het laatste stukje Polspoel & Desmet aan het volgen. Verafstoot wordt zwaaaaaaaar met de grond gelijk gemaakt. Dewinter steekt er met kop en schouders bovenuit. 8)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:34. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be