![]() |
Poging tot onderhuur grond voor ontruiming
http://www.jurofoon.nl/nieuws/weblog.asp?id=6025
Citaat:
Wonderlijk. Maar een gewaarschuwd mens telt voor twee en ik hoop met deze draad een ander mens geholpen te hebben. Het is erg vreemd dat een land als Nederland, één der rijkste landen ter wereld, die tevens steeds aan de andere kant van de wereld problemen aan het 'oplossen' is al deccenia kampt met een 'woningnood.' Zouden ze dat geld waarmee zij andere volkeren 'helpen' niet moeten gebruiken om woningen voor de belastingbetalers van Nederland te bouwen? Want is het niet ons belastinggeld die de elite gebruikt om goede sier te maken in verweggistan? |
Citaat:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Woningnood |
De verplichting van hoofdverblijf hebben in de huurwoning
Citaat:
|
Citaat:
|
subforum NL
|
Citaat:
|
Ook in Belgie moet een niet onaanzienlijk deel van de huur-woningen van sociale woonmaatschappijen bewoond zijn door mensen die daar eigenlijk niet in thuishoren....
De bedoeling is eigenlijk dat enkel mensen die door een of andere reden voor enkele jaren,of permanent,niet in de "reguliere" markt terecht kunnen, in dergelijke woningen gaan.... Dat moeten geen mensen zijn die,bijvoorbeeld zoals in dat Nederlandse geval,ook nog een vorm van handel proberen te drijven met andermans goed... Die lijn zou zeer scherp en zeer streng getrokken moeten worden,of anders zal er aanhoudend tekort zijn aan "sociale woningen",zelfs in economisch florissante tijden! En andere methode is natuurlijk om grote appartementsblokken te zetten,vol te proppen met "gevallen",en die dan te laten gisten.......ook heel sociaal :-( |
Citaat:
Waarom kan men niet genoeg woningen bouwen, op basis van prognoses die elke regering inde wereld maakt, terwijl er wel geld is om libie te bombarderen? |
Citaat:
|
Om een voorbeeld te noemen. De privatisering van de rusthuizen. Kostprijs per kamer van 4X4 = 1500 € minimum. Hoeveel van dit bedrag is huur?
|
Citaat:
Waarom kunnen zaken nooit perfect en rationeel zijn: waarom altijd ellende, toestanden, uitbuiting, mishandeling? Het is de Staat die ons ziek en ongelukkig maakt. Overigens wacht ik mijn oude dag met angst en beven af want ik weet niet hoe ik zal worden. Ik heb wat afschrikwekkende voorbeelden gezien. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hebben julllie gehoord van de Nederlandse bouwfraude die de belastingbetaler miljarden heeft gekost. Daarom kunnen wij niet genoeg huizen bouwen, want de dieven...En omdat Nederland geen rechtstaat is kan men dit nooit goed uitroeien, want ze zouden al weer bezig zijn... http://richmondwineculture.files.wor...h-lundgren.jpg |
Citaat:
|
Citaat:
Nederlands moet niet investeren in woningen, maar in decentralisatie. idd. voor Vlaanderen. |
Citaat:
Blijft de vraag waarom onze bestuurders daar niet zelf op komen, want ik bespeur een werkelijk terreurbeleid bij onze wooncorporaties, die naar mijn gevoel raken aan de persoonlijke vrijheid van huurders. |
Citaat:
Komt van 1200 euro....500 euro in 1 keer er bij. Ripping the granny is dat. |
Citaat:
Er is zoveel onvrede en nood op vele vlakken. Het wordt tijd voor een verandering. |
Citaat:
Wat een VB-retoriek8-) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be