![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() http://www.jurofoon.nl/nieuws/weblog.asp?id=6025
Citaat:
Wonderlijk. Maar een gewaarschuwd mens telt voor twee en ik hoop met deze draad een ander mens geholpen te hebben. Het is erg vreemd dat een land als Nederland, één der rijkste landen ter wereld, die tevens steeds aan de andere kant van de wereld problemen aan het 'oplossen' is al deccenia kampt met een 'woningnood.' Zouden ze dat geld waarmee zij andere volkeren 'helpen' niet moeten gebruiken om woningen voor de belastingbetalers van Nederland te bouwen? Want is het niet ons belastinggeld die de elite gebruikt om goede sier te maken in verweggistan? Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 10 september 2011 om 13:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Woningnood Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 10 september 2011 om 14:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() De verplichting van hoofdverblijf hebben in de huurwoning
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() subforum NL
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die moet toch ook huishuur betalen?
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook in Belgie moet een niet onaanzienlijk deel van de huur-woningen van sociale woonmaatschappijen bewoond zijn door mensen die daar eigenlijk niet in thuishoren....
De bedoeling is eigenlijk dat enkel mensen die door een of andere reden voor enkele jaren,of permanent,niet in de "reguliere" markt terecht kunnen, in dergelijke woningen gaan.... Dat moeten geen mensen zijn die,bijvoorbeeld zoals in dat Nederlandse geval,ook nog een vorm van handel proberen te drijven met andermans goed... Die lijn zou zeer scherp en zeer streng getrokken moeten worden,of anders zal er aanhoudend tekort zijn aan "sociale woningen",zelfs in economisch florissante tijden! En andere methode is natuurlijk om grote appartementsblokken te zetten,vol te proppen met "gevallen",en die dan te laten gisten.......ook heel sociaal ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 10 september 2011 om 15:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom kan men niet genoeg woningen bouwen, op basis van prognoses die elke regering inde wereld maakt, terwijl er wel geld is om libie te bombarderen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Om een voorbeeld te noemen. De privatisering van de rusthuizen. Kostprijs per kamer van 4X4 = 1500 € minimum. Hoeveel van dit bedrag is huur?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom kunnen zaken nooit perfect en rationeel zijn: waarom altijd ellende, toestanden, uitbuiting, mishandeling? Het is de Staat die ons ziek en ongelukkig maakt. Overigens wacht ik mijn oude dag met angst en beven af want ik weet niet hoe ik zal worden. Ik heb wat afschrikwekkende voorbeelden gezien. Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 12 september 2011 om 15:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() En jij niet alleen. Zou interessant zijn om daar een nieuwe draad mee te starten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() De eerste vraag zou moeten zijn: waarom bouwt men niet genoeg huizen?
Hebben julllie gehoord van de Nederlandse bouwfraude die de belastingbetaler miljarden heeft gekost. Daarom kunnen wij niet genoeg huizen bouwen, want de dieven...En omdat Nederland geen rechtstaat is kan men dit nooit goed uitroeien, want ze zouden al weer bezig zijn... http://richmondwineculture.files.wor...h-lundgren.jpg Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 12 september 2011 om 15:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
|
![]() Citaat:
Nederlands moet niet investeren in woningen, maar in decentralisatie. idd. voor Vlaanderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Blijft de vraag waarom onze bestuurders daar niet zelf op komen, want ik bespeur een werkelijk terreurbeleid bij onze wooncorporaties, die naar mijn gevoel raken aan de persoonlijke vrijheid van huurders. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Komt van 1200 euro....500 euro in 1 keer er bij. Ripping the granny is dat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er is zoveel onvrede en nood op vele vlakken. Het wordt tijd voor een verandering. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wat een VB-retoriek ![]()
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |