![]() |
Wat betaalt de staat aan een imam ?
Ik vond het volgende in de gazet:
http://www.vacature.com/blog/hoeveel...anieuwsbriefma En ik moest denken aan het rits-principe voor de lijsten van de gemeenteraadsverkiezingen; of ook aan de zever die bezig is voor de seksen in de Raden van Bestuur ... En waarom zou de (on)staat B. niet eisen dat de opvolging van de topfuncties in de gesponsorde religies ook volgens het rits-principe zou gaan ? Of is dat geen discriminatie ? Allez, ernstige discussie: vrouwen positief discrimineren (poco woord voor 'bevoordelen') door de overheid: overal of nergens ? |
Zo ne vette verdient meneer de imaam niet. Een imaam heeft pas recht op een inkomen als de moskee erkend is. En aangezien er niet veel moskeeën erkend worden in VL krijgen de imaams ook geen cent van de staat.
|
Er moet dringend eens wat meer geregulariseerd worden. Desnoods wat van die kleinere moskeetjes vervangen door grotere moskeeën.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind het ook vreemd dat de moskeeën gelinkt zijn aan bepaalde origines. Een koppeling van origine en religie kan volgens mij de integratie tegenwerken. |
Citaat:
Blijkbaar is denalla toch niet zo'n uniform verzinseltje:roll: |
Ik ben geen voorstander van moskeen, dit vanuit religieuze overwegingen. Een paar kan wel. Ik zou ook graag een kerk hebben moest ik in een arabisch land wonen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maw je bent een onverdraagzame ziel die anderen wilt beletten hun ding te doen. Van mij mag een ander geloven wat hij wilt. Je mag zelfs kerken bijbouwen zolang ik mijn geloof maar mag belijden. |
Citaat:
|
Citaat:
De kerken die leeglopen zijn modernistische bolwerken. De echte mis groeit en zijn volgelingen zijn jong. Een nieuwe verse start. |
Citaat:
Hij noemt beide vormen 'echt'. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Denkt u nu echt dat Allah u na u dood gaat verwelkomen? Er is geen Allah of God man. Wakker worden! |
Citaat:
|
Citaat:
of dacht jij dat er tegenwoordig nog veel vraag is naar NIEUWE kerken...:roll: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:24. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be