![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vond het volgende in de gazet:
http://www.vacature.com/blog/hoeveel...anieuwsbriefma En ik moest denken aan het rits-principe voor de lijsten van de gemeenteraadsverkiezingen; of ook aan de zever die bezig is voor de seksen in de Raden van Bestuur ... En waarom zou de (on)staat B. niet eisen dat de opvolging van de topfuncties in de gesponsorde religies ook volgens het rits-principe zou gaan ? Of is dat geen discriminatie ? Allez, ernstige discussie: vrouwen positief discrimineren (poco woord voor 'bevoordelen') door de overheid: overal of nergens ?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zo ne vette verdient meneer de imaam niet. Een imaam heeft pas recht op een inkomen als de moskee erkend is. En aangezien er niet veel moskeeën erkend worden in VL krijgen de imaams ook geen cent van de staat.
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Er moet dringend eens wat meer geregulariseerd worden. Desnoods wat van die kleinere moskeetjes vervangen door grotere moskeeën.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
|
![]() Neen, geen goed plan. Er moeten meer grotere moskeeën komen en de kleinere, lokale moskeeën moeten blijven bestaan. Of denk je dat het voor ouderen haalbaar is om dagelijks naar de stad te gaan om te bidden?
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vind het ook vreemd dat de moskeeën gelinkt zijn aan bepaalde origines. Een koppeling van origine en religie kan volgens mij de integratie tegenwerken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Blijkbaar is denalla toch niet zo'n uniform verzinseltje ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() Ik ben geen voorstander van moskeen, dit vanuit religieuze overwegingen. Een paar kan wel. Ik zou ook graag een kerk hebben moest ik in een arabisch land wonen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
|
![]() In Arabische landen staan kerken. Waarom ben je geen voorstander van moskeeën? Omdat je merkt dat de kerken leeglopen? Ik snap je wel hoor.
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||
|
![]() Citaat:
Maw je bent een onverdraagzame ziel die anderen wilt beletten hun ding te doen. Van mij mag een ander geloven wat hij wilt. Je mag zelfs kerken bijbouwen zolang ik mijn geloof maar mag belijden.
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() De kerken die leeglopen zijn modernistische bolwerken. De echte mis groeit en zijn volgelingen zijn jong. Een nieuwe verse start. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hij noemt beide vormen 'echt'. Laatst gewijzigd door Albrecht : 3 oktober 2011 om 20:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Burger
|
![]() Geloof?
Denkt u nu echt dat Allah u na u dood gaat verwelkomen? Er is geen Allah of God man. Wakker worden! Laatst gewijzigd door Ohm : 3 oktober 2011 om 22:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja zeg, nee dus...die ouderen haal je toch lekker op met een busje of zo..zoek er vrijwillers voor en hoeveel staat iedere gelovige af aan de moskee? 10 procent van het inkomen? Kan dus best een busje af! Gewoon één moskee voor alle gelovigen..ongeacht of dit Turken of Marokkanen zijn en gewoon in het Nederlands.. dat is pas integratie en daar zou naartoe gewerkt moeten worden inplaats van overal gebedshuizen en dan nog een paar joekels..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() yep allemaal
of dacht jij dat er tegenwoordig nog veel vraag is naar NIEUWE kerken... ![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |