![]() |
Waarover erger je je in deze tijden?
Spuit in deze thread maar je frustraties van het moment :)
Mijn huidige frustratie: mensen die N-VA fout schrijven. In http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20111012_160 staat meermaals 'NV-A'. Als ge dan toch geen zier om het koppelteken geeft, schrijf ze dan niet. Hoe moeilijk is het om de naam van een partij juist te schrijven, als ge journalist zijt of politiek geïnteresseerd zijt, en dus non stop met die partijnaam in contact komt. Maar goed, het hoeven niet altijd politieke frustraties te zijn :) Waar erger jij je aan in deze tijden? |
Aan alles en iedereen, behalve uitzonderingen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20111013_013 Citaat:
|
Mensen die hun schrijfsels of conversaties vol met Engelse woorden proppen omdat ze a) het Nederlandse equivalent niet (meer) kennen of b) dat nu eenmaal 'cool' vinden.
|
Dierenmishandeling.
|
aan mensen zonder tafelmanieren. Ik gruw daar gewoon van: spaghetti snijden met een mes, niet met de mond dicht eten, smekken en smikkelen, als een zwijn boven zijn trog boven uw bord hangen, niet met vork en mes eten...
aan mensen die hun mening willen verkondigen zonder deftig te weten waarover het gaat ("inspraak zonder inzicht leidt tot uitspraken zonder uitzicht" zei mijn voormalige prof, nu directeur van hogeschool west-vlaanderen) aan mensen die verliefd zijn op het middenvak van de autostrade, terwijl er rechts niemand aan het rijden is. aan mensen die op de trein/vergadering/bib/... hun gsm nog altijd niet op stil zetten nadat hij al drie keer héél subtiel (sic) gerinkeld heeft aan mensen die nog niet doorhebben dat je het toetsenvolume van uw gsm kan afzetten. Irritant als er zo ene in uw buurt een uur aan een stuk aan het sms'en is. aan headhunter- en selectiekantoren die het nodig vinden om mij te blijven bellen met hun "interessante jobopportuniteit" terwijl ze al goed zouden moeten weten dat ik nu tevreden ben met mijn huidige job & ze ook nooit concreet zeggen wat ze in de aanbieding hebben (in tegenstelling tot bvb engelse recruiters: daar ist van " ge moet dit dit en dit doen, en ge krijgt daarvoor X € per jaar". Dat is tenminste duidelijk) |
Citaat:
|
Citaat:
Dat is een algemene ingesteldheid van mezelf trouwens: iedereen mag gelijk wat op zijn eigen tempo doen, zolang je de anderen maar niet hindert |
Dat mensen blijkbaar moreel niet meer in staat zijn (of het lef hebben) om de verantwoordelijkheid ergens voor te dragen, laat staan om een fout toe te geven. Tegenwoordig heeft een ander het altijd gedaan, paraplu-paraplu, de vogel op de onderste stok wordt bescheten etc.
Faalangstige egomaniakken die niet meer tegen kritiek kunnen dus ... |
Ik erger me aan mensen die dezelfde vragen blijven stellen.
|
Citaat:
van Eno2 en Trixie |
Dat wij Nederland geen hoogwaardigheidsbekleders als burgemeester Ilse Uyttersprot hebben.
Dat die van ons allemaal netje zijn, vooral de vrouwen. Het zou toch fantastisch zijn als Jolande Sap heihard wordt genomen door blonde Dolly Geertje op het torentje van de Tweede Kamer. Of een triootje met Femke erbij hier rechts op de foto met Sapje. Best een lekker ding die Sap. Zan zouden de krantekoppen zijn: Fusie tussen de PVV en GroenLinks ![]() |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be