![]() |
De profeet bedwelmde ook niet.
OK
Citaat:
Een beetje rechtlijnigheid kan geen kwaad toch? Terug naar de sharia is toch ook terug naar handjekap en lekker dichtschroeien van de wonde in kokende olie? of wordt dat een "toegestane" verdoofde operatie? Waar zitten onze huismoslims die me hier antwoord op kunnen geven? Porpo? Suikertje? moslim! ? |
bloed, veel bloed en ze zijn gelukkig.
|
Citaat:
http://orion-media.blogspot.com/2011...htered-at.html ![]() ![]() ![]() ![]() [img]http://3.bp.blogspot.com/_JHfnV3_-x7A/Swy89gy2s-I/AAAAAAAAGnw/WxS34ZlqNrk/s200/0_61_112409_nepal.jpg [/img] |
Wat voor beestjes zijn dat? koeikes? die door hindus worden vermoord?
Maar open gerust een topic over hindus die koeien onverdoofd kelen hoor. Hier gaat het over het verbod op bedwelmen voor alle moslims. |
Citaat:
Bent u vegetarisch? |
walgelijk, werkelijk walgelijk zo graag een dier zien onthoofd worden.
Het opeten is bijzaak, wat telt is bloed, bloed bloed |
Citaat:
Laat jij je verdoven alvorens te worden geopereerd of doet dat volgens jou geen pijn als ze je buik opensnijden? |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
De bedoeling na de operatie is natuurlijk dat je verder leeft, maar het lot van een schaap/geit/kameel/kalf is barbecue. Na de operatie doet het verder pijn, soms duurt het heel lang of tot jij dood gaat. Als je weet hoe je het moet doen dan maak jij het dier in een fractie van een seconde bewusteloos. |
Citaat:
|
Citaat:
De vraag betekent eigenlijk niets voor mij, wat is leven voor jou? |
Citaat:
Citaat:
- Reageren op externe stimuli - Beïnvloeden hun omgeving - Zijn gewaar van hun omgeving - Passen zich aan aan omgeving - Gebruiken energie - Planten voort - Opgebouwd uit bepaalde materialen - Handhaven van de homeostase - Hoge mate van orgaisatie |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Het gaat dan ook niet om het wat maar om het hoe. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Voor de rest heb ik geen idee wat u wilt zeggen, zou u zo vriendelijk kunnen zijn om alles eens duidelijk te formuleren? |
Citaat:
Ik zie aan die spartelende dieren dat ze uiteraard niet bewusteloos zijn. Ze eerst bewusteloos maken heet VERDOVEN en nèt d�*t willen de moslimpjes toch niet? |
Citaat:
|
Citaat:
Waarom vergelijk jij nog steeds appels met peren?!! Je ziet onwillekeurige bewegingen en meer niet. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:29. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be