![]() |
Betoging tegen de koning!
Nu is de uitgelezen kans om een betoging te organiseren om de koning te doen bibberen zoals die nog nooit gebibberd heeft.
De publieke opinie is er rijp voor in deze barre tijden van besparingen. Het is tijd dat we deze mensen ontslaan uit hun functie. Ze brengen ons niets bij en zijn zeker hun geld niet waard. Dat zijn flinke besparingen waar wat gedaan mee kan worden. 30.000.000 inclusief verdoken kosten betalen we voor het koningshuis. (als we alles al weten) Ironisch genoeg is het ook een punt waar we als Belgen verenigd achter kunnen staan. Ikzelf ben niet zo organisatorisch aangelegd, maar met onze gezamelijke rekenkracht van breinen moet het mogelijk zijn om met een plan af te komen. |
Het is de tweede keer op korte tijd dat u tot iets oproept waar ik me wel kan in vinden. Maar je zal zelf geen initiatief nemen. Bijgevolg heb ik weinig vertrouwen in uw oproepen. Het spijt me. Anoniem oproepjes lanceren op een forum is voor mij niet voldoende.
|
Citaat:
Woord bij daad voegen gvd. |
Ze gaan weer eens een betoging opzetten LOL
Hier zijn we weer eens vertrokken voor enkele bladzijden discussie tussen flaminganten over de zin en onzin van betogen, of waartegen ze willen gaan betogen waarop de intellectuele flamingant uiteindelijk zal besluiten dat we zullen wachten tot de volgende verkiezingen :lol: |
Citaat:
Dat zal weinig impact hebben. Dus vraag ik om hulp hier. Is dat een schande? Wellicht zijn hier mensen die daar meer verstand van hebben en van aanpak weten. Ik ben bloedserieus en zal aanwezig zijn. Laat ons een voorbeeld zijn voor heel Europa die zich ontdoet van zijn monarchie. Wij zijn die mensen niets verschuldigd. Weg ermee. |
Dan zal ik nogmaals zeggen dat een oproep lanceren op een forum als dit, per definitie betekent dat er van uw betoging niets zal komen.
|
Citaat:
Wel over een rationele bedenking dat we die mensen uit hun functie kunnen ontslaan wegens onmisbaar. Een goede besparing, we moeten al zoveel inleveren... Als jij intellectueel eerlijk zou zijn, zou je er achter staan. |
Hé zeg, met dees weer... :-(
;-) |
Citaat:
|
Och,
Het enige dat dit teweeg zou brengen is meer kosten voor de bescherming van het koningshuis. Zoals nu de kosten van de bescherming van presidenten de pan uit swingen. |
Citaat:
En die werkt ervoor. |
Citaat:
Obama is één van de beste fundraisers aller tijden. Hij klopt meer geld uit de zakken van de privé dan ons volledig Koningshuis. Dan moet je ook nog rekenen houden met alle kosten voor de bescherming van de president. Als Obama zo populair zou zijn als ons Koningshuis dan zou hier serieus op kunnen bespaard worden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Als iemand dit deftig organiseert wil ik wel overwegen mee te lopen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Daarom kan je je aansluiten. Bijvoorbeeld bij de nva. Gewoon lid worden, kost je verder geen moeite en is helemaal niet duur. Je kan je ook aansluiten bij andere Vlaamsgezinde organisaties die al wat meer doen. Aansluiten door een (beperkt) bedragje te storten als steun, of door werkelijk mee te doen. Keuze te over. TAK, Vlaanderen Vlagt, Vlaamse Volksbeweging ... Een paar stickers of een vlag kopen bij http://www.vlaanderenkleurt.org/ .... zoveel mogelijkheden. dank u |
Ach, het is altijd precies óf het status quo behouden, óf radicaal afschaffen. Als men nu eens zou beginnen met een herstructurering, en zien of men net zoals in Engeland het koningshuis winstgevend zou kunnen maken...
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:24. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be