![]() |
Anti-Moslim-Wetten in Europa : Rabbijnen vrezen Anti-Joodse-Wetten
Zijn Anti-Moslim-Wetten in Europa ook nadelig voor de Joodse gemeenschap ?
Citaat:
|
Barbaarse gewoonten moeten verboden worden, ongeacht welk imaginaire oppersmurf het denkt op te leggen.
Trouwens, besnijdenis is een niet medisch nutteloze operatie en is dus verboden. Er is geen verschil tov de vrouwelijke variant. |
http://www.youtube.com/watch?v=qE_DPggd_H8
Deze video post ik niet als directe kritiek. Maar wel, als deze mensen en anderen respect willen, dat ze het dan ook geven aan zij die niet in hun gemeenschap geboren zijn. Tolerantie nu, respect. Peace. |
Citaat:
|
Buiten het religieuse, zou deze praktijk nog andere voordelen hebben. Dit volgens Mr. Bill Clinton.
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Bestaat er dan toch een verschil ? |
Citaat:
dus hebben hier niets mee te maken... het gaat om religieuze joden en moslims |
Citaat:
Maar.. Joepie, we zijn het over iets eens. :-D Bijna voldoende reden tot feest... Maar hoe lossen we DIT dan op ? |
Citaat:
Harold Rosenthal |
Citaat:
|
Citaat:
Racisme pur sang. |
Citaat:
|
gelooofsgeloof discrimineeert niet/andres-gelovige , wat nu ??
MIJN licxhaam , MIJN bezit !!!! |
Citaat:
Ik zeg wel, iedereen zou vrij moeten zijn om hun eigen penis al dan niet te verminken, maar blijf AUB van je kinderen |
Het mooiste vind ik nog dat de joden die hiermee in het nieuws komen meestal niet als boodschap hebben "wees eens een beetje verdraagzaam" maar "wees verdraagzaam naar ons toe, want ons ritueel slachten is heel anders dan dat barbaarse rituele slachten van de Moslims". En misschien ligt dat wel aan wat er voor de media nieuwswaarde en sensatiefactor heeft, maar toch wordt ik er een beetje moe van. Nee, ik ga niet opeens tegen bepaalde wetten zijn omdat ik anders Hitler ben. Ik zit al lang genoeg op het internet, ben niet bang voor de boze Godwin.
|
Citaat:
Als de Joden aandringen op wetten die enkel geldig zijn voor moslims, dan zijn het racistische vreiheidsberovende wetten. |
anti-semitisme = anti-midden oosten
http://nl.wikipedia.org/wiki/Semieten |
Citaat:
Wie aan body-modification wil doen, moet maar wachten tot hij of zij meerderjarig is en als volwassene zéééker met zijn tengels van kinderen afblijven. Uit het Evangelie van Thomas: 53. His students said to him, “Is circumcision of benefit to us or not?” He said to them, “If it were of benefit, their father would have them born from their mother already circumcised. Rather, it is the true circumcision in spirit that is worth something.” |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:29. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be