![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zijn Anti-Moslim-Wetten in Europa ook nadelig voor de Joodse gemeenschap ?
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Barbaarse gewoonten moeten verboden worden, ongeacht welk imaginaire oppersmurf het denkt op te leggen.
Trouwens, besnijdenis is een niet medisch nutteloze operatie en is dus verboden. Er is geen verschil tov de vrouwelijke variant. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.youtube.com/watch?v=qE_DPggd_H8
Deze video post ik niet als directe kritiek. Maar wel, als deze mensen en anderen respect willen, dat ze het dan ook geven aan zij die niet in hun gemeenschap geboren zijn. Tolerantie nu, respect. Peace. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Buiten het religieuse, zou deze praktijk nog andere voordelen hebben. Dit volgens Mr. Bill Clinton.
Citaat:
Laatst gewijzigd door zonbron : 10 januari 2012 om 12:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() voila zowel voor moslims als voor joden !
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() volgens mij zijn zionisten helemaal niet geinteresseerd in Europa
![]() dus hebben hier niets mee te maken... het gaat om religieuze joden en moslims
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar.. Joepie, we zijn het over iets eens. ![]() Bijna voldoende reden tot feest... Maar hoe lossen we DIT dan op ? Laatst gewijzigd door zonbron : 10 januari 2012 om 13:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Harold Rosenthal |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Racisme pur sang. Laatst gewijzigd door bgf324 : 10 januari 2012 om 21:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nope typische religieuze praat niks zionistisch aan...
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() gelooofsgeloof discrimineeert niet/andres-gelovige , wat nu ??
MIJN licxhaam , MIJN bezit !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 11 januari 2012 om 10:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik zeg wel, iedereen zou vrij moeten zijn om hun eigen penis al dan niet te verminken, maar blijf AUB van je kinderen
“Give a man a fire and he's warm for a day, but set fire to him and he's warm for the rest of his life.” - Terry Pratchett Laatst gewijzigd door Wautd : 11 januari 2012 om 13:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het mooiste vind ik nog dat de joden die hiermee in het nieuws komen meestal niet als boodschap hebben "wees eens een beetje verdraagzaam" maar "wees verdraagzaam naar ons toe, want ons ritueel slachten is heel anders dan dat barbaarse rituele slachten van de Moslims". En misschien ligt dat wel aan wat er voor de media nieuwswaarde en sensatiefactor heeft, maar toch wordt ik er een beetje moe van. Nee, ik ga niet opeens tegen bepaalde wetten zijn omdat ik anders Hitler ben. Ik zit al lang genoeg op het internet, ben niet bang voor de boze Godwin.
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als het wetten zijn die zowel voor Joden als voor moslims bedoeld zijn, dan zijn het gewone vrijheidsberovende wetten.
Als de Joden aandringen op wetten die enkel geldig zijn voor moslims, dan zijn het racistische vreiheidsberovende wetten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() anti-semitisme = anti-midden oosten
http://nl.wikipedia.org/wiki/Semieten
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wie aan body-modification wil doen, moet maar wachten tot hij of zij meerderjarig is en als volwassene zéééker met zijn tengels van kinderen afblijven. Uit het Evangelie van Thomas: 53. His students said to him, “Is circumcision of benefit to us or not?” He said to them, “If it were of benefit, their father would have them born from their mother already circumcised. Rather, it is the true circumcision in spirit that is worth something.” |
|
![]() |
![]() |