![]() |
Omdat sommige een ban kunnen aanvragen (het word natuurlijk door de moderatoren wel beslist) dacht ik. Waarom geen ban kunnen terug roepen bv. als 15 man (15 omdat het anders waarschijnlijk tot (partij)ruzie's leidt) zijn naam onder een bericht aan de mods zet kan die persoon in kwestie worden ontbannen. Ik steun dit voorstel.
-Spelev -Griffin |
ik en mijn 15 cloons steunen dit voorstel *g* ;)
|
Citaat:
|
Hmhm, dit voorstel sluit misbruiken niet uit. Voeg er nog 37 regels en evenveel achterpoortjes aan toe en dan mag je mijn naam eronder schrijven.
|
Ik ben tegen.
Het volk moet zich niet moeien met rechterlijke beslissingen De forumleden moeten zich niet moeien met bans. Anders zou bijvoorbeeld Bruno de BuB kunnen mobiliseren om terug te komen. Wel is er nood aan betere communicatie over wie er geband is en waarom. |
Citaat:
|
Zelf ooit eens ergens geband & uit pure dweersigheid onder een andere
id nog eens gaan zien - nooit uitleg over de ban gekregen enz... kan me voorstellen dat bij gebruik van sarkasme enz.. er miss verstanden kunnen ontstaan ...vermits we hier (ovrigens terecht) in een moderatorendictatuur debaten (me nu niet direct bannen aub) hebben we er in feite niet veel over te protocollen misschien een procedure opzetten met hoormogelijkheden en beroep ..hoger dan de goden ??? |
Ik vraag eenopheffing van mijn preëmptieve ban op het Vlaamsnationalistisch forum.
Ik overtrad geen wetten noch forumreglementen, en toch wordt ik zelfs niet toegelaten onder de dure eed van enkel commentaarloos toe te kijken. :evil: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb geen weet van ban aanvragen eerlijk gezegd.
En om de redenen die Spetsnaz en Aangebrande Phönix aangeven ben ik in ieder geval niet voor. De meeste bans zijn weloverwogen genomen, de permanente bans worden enkel gegeven aan diegene die het gewoon keer op keer, zelfs na eerdere bans, komen verpesten. Voor hen is niet meteen terug plaats nee. |
Citaat:
http://forum.politics.be/viewtopic.php?t=18015 :evil: |
Citaat:
Dit kan als voorbeeldfunctie dienen. |
Citaat:
Het kan en mag niet de bedoeling zijn die mensen aan de schandpaal te nagelen, de Middeleeuwen liggen al even achter ons. |
Citaat:
Beetje verlicht despotisme op dit forum misschien ? ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Resoluut tegen, ik ben dan ook tegen volksjury's :wink:
|
Citaat:
|
Citaat:
(Snapt ge hem al, Spelev?) :P |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be