![]() |
het kan aan mij liggen maar vandaag kom ik bijna alleen uit op posts van de grote retards van het Vlaams Blok
ik lees dingen als "vreemdelingen zijn parasieten,moslims haten het westen en daarom blablabla.." even later dan iets als "als je kijkt naar de cijfers van vreemdelingen in de gevangenis kan je concluderen dat het allemaal criminelen zijn", dingen die hier op slagen,maar niet letterlijk zo gezegd "retards" is misschien veel gezegd (misschien ook niet) ,maar een vreemdeling is niet automatisch een moslim,een moslim niet automatisch een westen-hater,een westen-hater niet automatisch een marokaan en een marokaan niet automatisch een crimineel ik ben eens benieuwd wie dit allemaal al wist en wie er nu durft te zeggen dat ik moslim,marokaan of crimineel ben als ik zeg dat ik zelf niet in Belgie ben geboren ook eens benieuwd wie er denkt dat ik m'n (blanke) vriendin of andere blanke/vlaamse/belgische vrouwen uitmaak voor hoer en ik wil ook wel eens weten wie er denkt dat ik niet vloeiend vlaams kan en me waarschijnlijk niet heb "geintegreerd"... |
Wat weet een westen-hatende, Marokkaanse en criminele moslim als jij daar nou van? :wink:
|
Kleur en origine mag niet de bepalende factor zijn om iemand crimineel te noemen. Maar de criminaliteit heeft wel een kleur, dat kan niemand nog ontkennen.
|
Citaat:
Hoe verklaar je dan autochtone Vlaams Blokkers die zich crimineel gedragen? Die zien toch wit? Of zijn ze naar de zonnebank geweest? :lol: Als we dus zonnebaden verbieden, zal de criminaliteit bij autochtonen sterk dalen! :lol: :lol: |
Ik heb het altijd al geweten dat zonnenbaden niet gezond zijn. :lol:
Maar zwijg nu toch eens over die paar criminele feiten die door enkele vlaamsblokleden-mandatarissen werden gepleegd. Of je maakt je schuldig aan dezelfde 'vrije meningsuiting' als het vlaams blok zelf. |
Begrijpend lezen is blijkbaar jullie sterkste kant niet.
Voor de retards, ik bedoel dat men iemand op basis van zijn huidskleur of zijn etnische achtergrond niet mag veroordelen. Maar je kan er niet omheen dat sommmige bevolkingsgroepen meer aanleg hebben tot het plegen van criminele feiten. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik doe dat eigenlijk alleen maar om op Blokkers hun zenuwen te werken en hen eens met hun neus op de realiteit proberen te duwen, maar dat laatste is blijkbaar niet zo simpel... |
Citaat:
|
Citaat:
Laat mie rade: oranje? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zou wel eens slecht kunnen bekomen. |
Citaat:
'n Mens met wat gezond verstand weet dat er geen simpele oplossingen bestaan voor moeilijke problemen. Tel daarbij nog wat kwade wil en anonimiteit van 't Internet en u weet genoeg. Enkel een verspilling van bandwijdte en (evt) uw tijd, geen ramp dus... |
Laatst las ik in een artikel een treffende opmerking over moslims, welke een waarschuwing voor met name de Europeanen inhoudt:
Niet alle moslims zijn terroristen, maar bijna alle terroristen zijn wel moslims!!!! :wink: :wink: Dus hebben wij in Europa toch echt een islam en moslimprobleem dacht ik zo!! Want Europa is een niet-islamitisch werelddeel, en als zo´n betrekkelijke kleine maar snelgroeiende minderheid zich zo nadrukkelijk (hoofddoekjes, moskeeën, islamitische slagerijen, bakkerijen, supermarkten, badhuizen etc.) manifesteert moet er maar eens een serieus debat komen over of we in Europa wel een islamitische zuil willen gedogen, waarborgen en bestendigen!! Wat mij betreft NOOIT. De islam in Europa is absoluut geen verrijking, in tegendeel een VERARMING. Dus eis ik van beleidsmakers dat zij daar serieus en effectief beleid van maken om het typisch eigene aan Europa blijven bestendigen en waarborgen, dat is toch wel het minste als wel meest fundamentele wat ik mag verwachten van politici en beleidsmakers!! GEEN TOEKOMST ZONDER WORTELS!! |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
De immigratie is te snel verlopen, te ongecontroleerd en zonder voorbereiding en/of visie. (tenzij je het utopische verhaaltje over de "multiculturele samenleving" wil zien als een verantwoordelijke politieke strategie)
Te snel, want mensen die zich hier zijn komen vestigen hebben niet de tijd gehad om zich grondig te integreren. En de autochtone bewoners van bepaalde volksbuurten zagen "hun" woonwijk waar zij hun huisje hadden gebouwd/gekocht en afbetaald aan sneltreinvaart veranderen in iets waar ze absoluut geen voeling mee hadden en hebben. Ongecontroleerd, want wie halen we binnen? Hoe sterk weegt een immigrant op de sociale zekerheid? Wat zijn de toekomstmogelijkheden van de mensen die binnenstromen? Wat weten we eigenlijk over de mensen die we hier ontvangen? Zonder voorbereiding of visie: nooit nagedacht over de noodzaak om faciliteiten te creëren voor immigranten om hen in staat te stellen zich in te burgeren. Op letterlijk �*lle vlakken heeft de politiek het laten afweten: onderwijs, werkgelegenheid, woonbeleid, inburgering, ... Allemaal niet belangrijk, want alles zou wel natuurlijk in de plooi vallen binnen de geheiligde "multiculturele" samenleving. Ondertussen mocht er over deze problematiek ook al niet eens meer gepraat worden, want dan begaf je je op het terrein van het Vlaams Blok... de grote boeman. Het cordon sanitaire fungeerde dus als een "ijzeren gordijn" rond dit heikele thema. (met het gekende resultaat, want de burger laat zich niet zo gauw muilkorven) Het wordt hoog tijd om dit debat ten gronde te voeren, om voor de eerste keer weer een stuk visie en strategie te steken in het beleid. Om ook voor de eerste keer sinds lang het Blok van wederwoord te dienen door aan de burger een duidelijk en tastbaar alternatief te presenteren. Want de link vreemdeling-moslim-crimineel wordt vandaag maar al te gemakkelijk gelegd; en het is een perverse link die de overheid in z'n nalatigheid gedurende jaren niet eens bij machte was te ontzenuwen. |
Citaat:
Wat valt dan wel en wat valt niet onder die vrijheid van godsdienst? Ik behoor tot de "Drakengenootschap". wij geloven in het bestaan van een driekoppige draak (vrede zij met hem) die leeft in het midden van het Melkwegstelsel. Dagelijks trek ik me terug in mijn kelder, waar ik dan de boodschappen van de Draak(vzmh) kan ontvangen. Ik mag niet werken in plaatsen waar ongelovigen werken. Ik mag wel gebruik maken van de sociale voorzieningen van de ongelovigen. Ik beroep me op de vrijheid van godsdienst om op deze manier werkloosheidvergoedingen te ontvangen zonder ooit aan werk te geraken! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be