Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 23 juni 2004, 23:44   #1
Pablex
Partijlid

Standaard

het kan aan mij liggen maar vandaag kom ik bijna alleen uit op posts van de grote retards van het Vlaams Blok

ik lees dingen als "vreemdelingen zijn parasieten,moslims haten het westen en daarom blablabla.."
even later dan iets als "als je kijkt naar de cijfers van vreemdelingen in de gevangenis kan je concluderen dat het allemaal criminelen zijn",
dingen die hier op slagen,maar niet letterlijk zo gezegd

"retards" is misschien veel gezegd (misschien ook niet) ,maar een vreemdeling is niet automatisch een moslim,een moslim niet automatisch een westen-hater,een westen-hater niet automatisch een marokaan en een marokaan niet automatisch een crimineel

ik ben eens benieuwd wie dit allemaal al wist en wie er nu durft te zeggen dat ik moslim,marokaan of crimineel ben als ik zeg dat ik zelf niet in Belgie ben geboren

ook eens benieuwd wie er denkt dat ik m'n (blanke) vriendin of andere blanke/vlaamse/belgische vrouwen uitmaak voor hoer

en ik wil ook wel eens weten wie er denkt dat ik niet vloeiend vlaams kan en me waarschijnlijk niet heb "geintegreerd"...
Pablex is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2004, 07:29   #2
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Wat weet een westen-hatende, Marokkaanse en criminele moslim als jij daar nou van?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2004, 11:52   #3
Weisse Wolf
Minister

Weisse Wolf's schermafbeelding

Standaard

Kleur en origine mag niet de bepalende factor zijn om iemand crimineel te noemen. Maar de criminaliteit heeft wel een kleur, dat kan niemand nog ontkennen.
Oud 24 juni 2004, 12:15   #4
headinajar
Banneling

headinajar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wolf
Kleur en origine mag niet de bepalende factor zijn om iemand crimineel te noemen. Maar de criminaliteit heeft wel een kleur, dat kan niemand nog ontkennen.
Wat je nu zegt is dat kleur en origine geen bepalende faktor mag zijn, maar dat het wel zo is.

Hoe verklaar je dan autochtone Vlaams Blokkers die zich crimineel gedragen? Die zien toch wit? Of zijn ze naar de zonnebank geweest?

Als we dus zonnebaden verbieden, zal de criminaliteit bij autochtonen sterk dalen!
headinajar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2004, 12:25   #5
KeyserH
Lokaal Raadslid

KeyserH's schermafbeelding

Standaard

Ik heb het altijd al geweten dat zonnenbaden niet gezond zijn.
Maar zwijg nu toch eens over die paar criminele feiten die door enkele vlaamsblokleden-mandatarissen werden gepleegd. Of je maakt je schuldig aan dezelfde 'vrije meningsuiting' als het vlaams blok zelf.
Oud 24 juni 2004, 12:37   #6
Weisse Wolf
Minister

Weisse Wolf's schermafbeelding

Standaard

Begrijpend lezen is blijkbaar jullie sterkste kant niet.
Voor de retards, ik bedoel dat men iemand op basis van zijn huidskleur of zijn etnische achtergrond niet mag veroordelen.
Maar je kan er niet omheen dat sommmige bevolkingsgroepen meer aanleg hebben tot het plegen van criminele feiten.
Oud 24 juni 2004, 12:39   #7
MaaslandLuc
Lokaal Raadslid

MaaslandLuc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door headinajar
Citaat:
Wat je nu zegt is dat kleur en origine geen bepalende faktor mag zijn, maar dat het wel zo is.

Hoe verklaar je dan autochtone Vlaams Blokkers die zich crimineel gedragen? Die zien toch wit? Of zijn ze naar de zonnebank geweest?

Als we dus zonnebaden verbieden, zal de criminaliteit bij autochtonen sterk dalen!
Tussen wat "men" zegt en wat "men" ziet is er hier in België meestal een wezenlijk verschil.
Tot de zon ook hier zal schijnen, en ons land weer straalt in 't licht.
MaaslandLuc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2004, 12:41   #8
headinajar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KeyserH
Ik heb het altijd al geweten dat zonnenbaden niet gezond zijn.
Maar zwijg nu toch eens over die paar criminele feiten die door enkele vlaamsblokleden-mandatarissen werden gepleegd. Of je maakt je schuldig aan dezelfde 'vrije meningsuiting' als het vlaams blok zelf.
Ik stigmatiseer in het echt Blokkers niet als criminelen hoor, maar ik probeer ze alleen een beetje een koekje van eigen deeg te geven. Zo voelen ze ook eens wat degenen die zij over dezelfde kam scheren voelen.... Als het Blok anderen mag discrimineren dan mogen anderen ook het Blok discrimeren...

Ik doe dat eigenlijk alleen maar om op Blokkers hun zenuwen te werken en hen eens met hun neus op de realiteit proberen te duwen, maar dat laatste is blijkbaar niet zo simpel...
Oud 24 juni 2004, 12:45   #9
headinajar
Banneling

Standaard

Citaat:
Voor de retards, ik bedoel dat men iemand op basis van zijn huidskleur of zijn etnische achtergrond niet mag veroordelen.
Maar je kan er niet omheen dat sommmige bevolkingsgroepen meer aanleg hebben tot het plegen van criminele feiten.
Nu doet U het weer. U zegt eerst iets en dan in de volgende zin spreekt U dat tegen. Je zegt eerst dat je iemand niet mag veroordelen op basis van huidskleur of achtergrond, maar je doet het dan toch maar lekker wel...
Oud 24 juni 2004, 12:52   #10
Ibeke
Burgemeester

Ibeke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Laat mie rade: oranje?
[font=Book Antiqua]Do not say, that if the people do good to us, we will do good to them and if the people oppress us, we will oppress them; but determine that if people do you good, you will do good to them and if they oppress you, you will not oppress them[/font]
[font=Book Antiqua]He is not strong and powerful who throweth people down; but he is strong who witholdeth himself from anger[/font]
[font=Book Antiqua]The ink of the scholar is more sacred than the blood of the martyr[/font]
[font=Book Antiqua]Do you beat your own wife as you would a slave? That must you not do.[/font]
[font=Book Antiqua](Mohamed, saas)[/font]
Ibeke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2004, 12:55   #11
MaaslandLuc
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ibeke
Citaat:

Neen, het neigt eerder naar de aangebrande bruine tinten.
Oud 24 juni 2004, 12:56   #12
Ibeke
Burgemeester

Ibeke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MaaslandLuc
Citaat:

Eum...2e guess: het zwarte hart van oranje?
[font=Book Antiqua]Do not say, that if the people do good to us, we will do good to them and if the people oppress us, we will oppress them; but determine that if people do you good, you will do good to them and if they oppress you, you will not oppress them[/font]
[font=Book Antiqua]He is not strong and powerful who throweth people down; but he is strong who witholdeth himself from anger[/font]
[font=Book Antiqua]The ink of the scholar is more sacred than the blood of the martyr[/font]
[font=Book Antiqua]Do you beat your own wife as you would a slave? That must you not do.[/font]
[font=Book Antiqua](Mohamed, saas)[/font]
Ibeke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2004, 13:20   #13
MaaslandLuc
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Citaat:

Eum...2e guess: het zwarte hart van oranje?
"Peup" U had maar recht op 1 poging.
Oud 24 juni 2004, 13:30   #14
Olivier
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:

Best niet in eisden cite komen gij.....
Olivier is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2004, 13:32   #15
MaaslandLuc
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Olivier
Citaat:

Best niet in eisden cite komen gij.....
Niet dreigen gij.
Zou wel eens slecht kunnen bekomen.
Oud 24 juni 2004, 13:37   #16
JoeQpublic
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pablex
maar een vreemdeling is niet automatisch een moslim,een moslim niet automatisch een westen-hater,een westen-hater niet automatisch een marokaan en een marokaan niet automatisch een crimineel
Simplistische programma's dulden geen nuancering of 'lastige' vragen.
'n Mens met wat gezond verstand weet dat er geen simpele oplossingen bestaan voor moeilijke problemen.

Tel daarbij nog wat kwade wil en anonimiteit van 't Internet en u weet genoeg.
Enkel een verspilling van bandwijdte en (evt) uw tijd, geen ramp dus...
Oud 24 juni 2004, 14:00   #17
Ben Patriot
Burger

Standaard

Laatst las ik in een artikel een treffende opmerking over moslims, welke een waarschuwing voor met name de Europeanen inhoudt:

Niet alle moslims zijn terroristen,
maar bijna alle terroristen zijn wel moslims!!!!

Dus hebben wij in Europa toch echt een islam en moslimprobleem dacht ik zo!!
Want Europa is een niet-islamitisch werelddeel, en als zo´n betrekkelijke kleine maar snelgroeiende minderheid zich zo nadrukkelijk (hoofddoekjes, moskeeën, islamitische slagerijen, bakkerijen, supermarkten, badhuizen etc.) manifesteert moet er maar eens een serieus debat komen over of we in Europa wel een islamitische zuil willen gedogen, waarborgen en bestendigen!!
Wat mij betreft NOOIT.
De islam in Europa is absoluut geen verrijking,
in tegendeel een VERARMING.
Dus eis ik van beleidsmakers dat zij daar serieus en effectief beleid van maken om het typisch eigene aan Europa blijven bestendigen en waarborgen, dat is toch wel het minste als wel meest fundamentele wat ik mag verwachten van politici en beleidsmakers!!

GEEN TOEKOMST ZONDER WORTELS!!
Ben Patriot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2004, 14:05   #18
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ben Patriot
Laatst las ik in een artikel een treffende opmerking over moslims, welke een waarschuwing voor met name de Europeanen inhoudt:

Niet alle moslims zijn terroristen,
maar bijna alle terroristen zijn wel moslims!!!!

Dus hebben wij in Europa toch echt een islam en moslimprobleem dacht ik zo!!
Want Europa is een niet-islamitisch werelddeel, en als zo´n betrekkelijke kleine maar snelgroeiende minderheid zich zo nadrukkelijk (hoofddoekjes, moskeeën, islamitische slagerijen, bakkerijen, supermarkten, badhuizen etc.) manifesteert moet er maar eens een serieus debat komen over of we in Europa wel een islamitische zuil willen gedogen, waarborgen en bestendigen!!
Wat mij betreft NOOIT.
Wat mij betreft WEL! En nu?

Citaat:
De islam in Europa is absoluut geen verrijking,
in tegendeel een VERARMING.
Dus eis ik van beleidsmakers dat zij daar serieus en effectief beleid van maken om het typisch eigene aan Europa blijven bestendigen en waarborgen, dat is toch wel het minste als wel meest fundamentele wat ik mag verwachten van politici en beleidsmakers!!
Dat mag jij zeker. Ik mag evengoed van hen eisen dat ze de vrijheid van godsdienst waarborgen. En nu?

Citaat:
GEEN TOEKOMST ZONDER WORTELS!!
Bla bla bla...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2004, 14:34   #19
de Vexille
Parlementsvoorzitter

de Vexille's schermafbeelding

Standaard

De immigratie is te snel verlopen, te ongecontroleerd en zonder voorbereiding en/of visie. (tenzij je het utopische verhaaltje over de "multiculturele samenleving" wil zien als een verantwoordelijke politieke strategie)

Te snel, want mensen die zich hier zijn komen vestigen hebben niet de tijd gehad om zich grondig te integreren. En de autochtone bewoners van bepaalde volksbuurten zagen "hun" woonwijk waar zij hun huisje hadden gebouwd/gekocht en afbetaald aan sneltreinvaart veranderen in iets waar ze absoluut geen voeling mee hadden en hebben.

Ongecontroleerd, want wie halen we binnen? Hoe sterk weegt een immigrant op de sociale zekerheid? Wat zijn de toekomstmogelijkheden van de mensen die binnenstromen? Wat weten we eigenlijk over de mensen die we hier ontvangen?

Zonder voorbereiding of visie: nooit nagedacht over de noodzaak om faciliteiten te creëren voor immigranten om hen in staat te stellen zich in te burgeren. Op letterlijk �*lle vlakken heeft de politiek het laten afweten: onderwijs, werkgelegenheid, woonbeleid, inburgering, ... Allemaal niet belangrijk, want alles zou wel natuurlijk in de plooi vallen binnen de geheiligde "multiculturele" samenleving.

Ondertussen mocht er over deze problematiek ook al niet eens meer gepraat worden, want dan begaf je je op het terrein van het Vlaams Blok... de grote boeman. Het cordon sanitaire fungeerde dus als een "ijzeren gordijn" rond dit heikele thema. (met het gekende resultaat, want de burger laat zich niet zo gauw muilkorven)

Het wordt hoog tijd om dit debat ten gronde te voeren, om voor de eerste keer weer een stuk visie en strategie te steken in het beleid. Om ook voor de eerste keer sinds lang het Blok van wederwoord te dienen door aan de burger een duidelijk en tastbaar alternatief te presenteren.

Want de link vreemdeling-moslim-crimineel wordt vandaag maar al te gemakkelijk gelegd; en het is een perverse link die de overheid in z'n nalatigheid gedurende jaren niet eens bij machte was te ontzenuwen.
Oud 24 juni 2004, 15:56   #20
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik mag evengoed van hen eisen dat ze de vrijheid van godsdienst waarborgen. En nu?
Mensen die lid zijn van een bepaalde sekte "geloven" daar ook in. Toch is het mogelijk om hier sommige sektes op een lijst te zetten en als "gevaarlijk" te bestempelen. Werden er bovendien ook geen sektes verboden?
Wat valt dan wel en wat valt niet onder die vrijheid van godsdienst?

Ik behoor tot de "Drakengenootschap". wij geloven in het bestaan van een driekoppige draak (vrede zij met hem) die leeft in het midden van het Melkwegstelsel. Dagelijks trek ik me terug in mijn kelder, waar ik dan de boodschappen van de Draak(vzmh) kan ontvangen. Ik mag niet werken in plaatsen waar ongelovigen werken. Ik mag wel gebruik maken van de sociale voorzieningen van de ongelovigen. Ik beroep me op de vrijheid van godsdienst om op deze manier werkloosheidvergoedingen te ontvangen zonder ooit aan werk te geraken!

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be