Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Anke Vandermeersch NAAKT in't Pallieterke? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=1698)

thePiano 24 januari 2003 18:55

Nadat onze beroemde schrijfster Kristien Hemmerechts naakt poseerde in Het Nieuwe Wereldtijdschrift kondigde Anke Vandermeersch met de verkiezingen van juni 1999, toen ze nog bij de VLD was, dat wanneer zij verkozen zou worden, zij naakt in de Playboy zou verschijnen. Helaas voor ONS, werd ze niet verkozen. :cry:

Maar niet getreurd, ondertussen is Anke (Miss Belgium 1991) naar het Vlaams Blok overgelopen (haar lief FDW achterna maar ssSSSTTT hierover!), en zij wil graag haar stunt van toen nog eens over doen en naakt poseren voor het satyrisch vlaams nationale weekblad 't Pallieterke.

Haar poesje zou miniscuul bedekt worden met een nog minisculer vlaams leeuwtje. Het Vlaams Blok pleegt hier aktief de nieuwe politieke cultuur :D

Het Vlaams Blok in 'een nieuwe marsrichting' ?

Een en ander doet mij een beetje denken aan Joris Van Severen, die in 1934 (drie jaar na de oprichting van het Verdinaso) "De Nieuwe Marsrichting" afkondigde. JvS werd belgicist:"België moet niet worden vernietigd, maar van binnenuit veroverd" Met Anke Vandermeersch erbij, dreigen we in een vrolijke herhaling van 'de roze balletten' te worden meegesleurd, en... let op mijn woorden, het gaat ze nog lukken ook !

Voor het Verdinaso betekende het wel een verlies van een pak vlaams nationalisten maar het bracht hem (JvS) anderzijds in de gunst van een deel van de Nederlandstalige én Franstalige burgerij die het Verdinaso ook financieel zouden gaan steunen.

Tjah, "om de poen is het te doen", en het Vlaams Blok heeft geld nodig, véééééél geld ! Want stemmen en kiezers kan je kopen maar daar heb je een (erg dure) propagandamachine voor nodig. Meer stemmen betekent ook meer (overheids-)subsidies, en het Blok heeft een absolute meerderheid nodig om de macht uit te oefenen want niemand wil met hen samen regeren.

In elk geval, ik sta al te popelen om Anke te zien verschijnen in 't Pallieterke ("Vrank en Vrij"), alleen jammer dat het hooguit zwart/wit foto zal zijn, maar wie weet, maakt 't Pallieterke wel voor 1 keer een uitzondering? :)

Knuppel 24 januari 2003 19:00

Jij ouwe snoeper! :lol:

vlaanderen72 24 januari 2003 21:25

Alez dat we dat nog mogen meemaken de piano die naar een blote blokster gaat gapen. 8O
Mja ,waar ben je nu met je haat en leugens,leeft dat kleine stukje dan toch nog bij jou daar beneden. :wink:
Er zou beter eens wat meer van boven zitten. :lol:
Met je onozelheden ook altijd.
:evil:

Tantist 25 januari 2003 00:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
In elk geval, ik sta al te popelen om Anke te zien verschijnen in 't Pallieterke ("Vrank en Vrij"), alleen jammer dat het hooguit zwart/wit foto zal zijn, maar wie weet, maakt 't Pallieterke wel voor 1 keer een uitzondering? :)

Correctie: het zal met gele steunkleur zijn ;-)

Lieven Corneillie 25 januari 2003 01:01

Dan heb ik toch liever de Nederlandse Femke Halsema van Groen Links. Een mooie vrouw met een goede boodschap.

ydde 25 januari 2003 01:01

Al een geluk voor links én rechts dat het Anke is en niet Flupe De Winter die zo iets beloofd!

Tantist 25 januari 2003 01:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ydde
Al een geluk voor links én rechts dat het Anke is en niet Flupe De Winter die zo iets beloofd!

Helaas is Mieke Vogels wel tot zo iets in staat... O wee...

Luddo 25 januari 2003 11:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Jij ouwe snoeper! :lol:

Toch tegenslag voor Piano dat het van Louis Tobback afhangt!
Anke gaat slechts over tot die ontluisterende daad NADAT Louis Tobback met succes voor de (rijdende!) HST is gesprongen!

chr.wouters 25 januari 2003 12:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ydde

Filip de Winter mag er ook zijn. Misschien een kunstwerk a la Jeff Koons en Cicciolina?

ViveLaBelgique 30 augustus 2012 21:49

Kan iemand de foto's op het forum zetten zodat we deze kunnen beoordelen ?

Boduo 30 augustus 2012 22:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 6306360)

Het zullen foto's zijn van in haar baby-jaren...
Op een schaapvelletje, op haar buikje.

nabat54 30 augustus 2012 22:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 6306360)

Reageren op een draad van 9 JAAR geleden....:roll:
Is dat normaal gedrag bij de BUB ?

Get a life !

ViveLaBelgique 30 augustus 2012 22:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nabat54 (Bericht 6306385)
Get a life !

Als ze nu naakt in het Palieterke zou staan dan is mijn interesse toch een pak minder.

Boduo 30 augustus 2012 22:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 6306390)
Als ze nu naakt in het Palieterke zou staan dan is mijn interesse toch een pak minder.

Het is nog altijd een vrouw waarvan Toon Hermans zegde: "Ze heeft �*lles wat een vrouw hebben moet".

Zucht 30 augustus 2012 22:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nabat54 (Bericht 6306385)
Is dat normaal gedrag bij de BUB ?

Get a life !

Schrik voor de toekomst ? Zich fixeren op souvenirs uit het verleden om die angst te onderdrukken ?

nabat54 30 augustus 2012 22:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 6306390)

En dan gaan we nu over naar K&K............

Subforums : Over koetjes en kalfjes...
http://forum.politics.be/showthread.php?t=175522
http://forum.politics.be/showthread.php?t=68404

nabat54 30 augustus 2012 22:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zucht (Bericht 6306393)
Schrik voor de toekomst ? Zich fixeren op souvenirs uit het verleden om die angst te onderdrukken ?

Dat is inderdaad een eigenschap van de BUB, de Belgicisten, monarchisten...
die leven eigenlijk ......ssssssst niet verder vertellen, in de middeleeuwen.
Het concept "stamhoofd" hebben ze al hervormd naar koning...de middeleeuwen dus.
Tja .....

De schoofzak 31 augustus 2012 08:24

Het mysterie waarom ontdekkingsreiziger voor Kongo en Libië, prince Lorre, amateur de chiens et de liekens, sedert 2003 geabonneerd is op het Pallieterke, is opgelost.

.

Boduo 31 augustus 2012 08:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 6306622)
Het mysterie waarom ontdekkingsreiziger voor Kongo en Libië, prince Lorre, amateur de chiens et de liekens, sedert 2003 geabonneerd is op het Pallieterke, is opgelost.

.

Schoof, ik vermoed dat jij ook een abonnement hebt.

;-)

De schoofzak 31 augustus 2012 08:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boduo (Bericht 6306637)
Schoof, ik vermoed dat jij ook een abonnement hebt.

;-)

Ik ben iemand met een goed hart maar een slecht karakter.
En van mening dat wat niet lachend gezegd kan worden, de waarheid niet is.

http://www.pallieterke.info/index.ph...tpage&Itemid=1

.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be