![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Mag Anke VDM haar borsten laten zien in't Pallieterke? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
41 | 93,18% |
Neen |
![]() ![]() ![]() |
3 | 6,82% |
Aantal stemmers: 44. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nadat onze beroemde schrijfster Kristien Hemmerechts naakt poseerde in Het Nieuwe Wereldtijdschrift kondigde Anke Vandermeersch met de verkiezingen van juni 1999, toen ze nog bij de VLD was, dat wanneer zij verkozen zou worden, zij naakt in de Playboy zou verschijnen. Helaas voor ONS, werd ze niet verkozen.
![]() Maar niet getreurd, ondertussen is Anke (Miss Belgium 1991) naar het Vlaams Blok overgelopen (haar lief FDW achterna maar ssSSSTTT hierover!), en zij wil graag haar stunt van toen nog eens over doen en naakt poseren voor het satyrisch vlaams nationale weekblad 't Pallieterke. Haar poesje zou miniscuul bedekt worden met een nog minisculer vlaams leeuwtje. Het Vlaams Blok pleegt hier aktief de nieuwe politieke cultuur ![]() Het Vlaams Blok in 'een nieuwe marsrichting' ? Een en ander doet mij een beetje denken aan Joris Van Severen, die in 1934 (drie jaar na de oprichting van het Verdinaso) "De Nieuwe Marsrichting" afkondigde. JvS werd belgicist:"België moet niet worden vernietigd, maar van binnenuit veroverd" Met Anke Vandermeersch erbij, dreigen we in een vrolijke herhaling van 'de roze balletten' te worden meegesleurd, en... let op mijn woorden, het gaat ze nog lukken ook ! Voor het Verdinaso betekende het wel een verlies van een pak vlaams nationalisten maar het bracht hem (JvS) anderzijds in de gunst van een deel van de Nederlandstalige én Franstalige burgerij die het Verdinaso ook financieel zouden gaan steunen. Tjah, "om de poen is het te doen", en het Vlaams Blok heeft geld nodig, véééééél geld ! Want stemmen en kiezers kan je kopen maar daar heb je een (erg dure) propagandamachine voor nodig. Meer stemmen betekent ook meer (overheids-)subsidies, en het Blok heeft een absolute meerderheid nodig om de macht uit te oefenen want niemand wil met hen samen regeren. In elk geval, ik sta al te popelen om Anke te zien verschijnen in 't Pallieterke ("Vrank en Vrij"), alleen jammer dat het hooguit zwart/wit foto zal zijn, maar wie weet, maakt 't Pallieterke wel voor 1 keer een uitzondering? ![]() ![]()
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij ouwe snoeper!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Alez dat we dat nog mogen meemaken de piano die naar een blote blokster gaat gapen.
![]() Mja ,waar ben je nu met je haat en leugens,leeft dat kleine stukje dan toch nog bij jou daar beneden. ![]() Er zou beter eens wat meer van boven zitten. ![]() Met je onozelheden ook altijd. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#5 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Dan heb ik toch liever de Nederlandse Femke Halsema van Groen Links. Een mooie vrouw met een goede boodschap.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Al een geluk voor links én rechts dat het Anke is en niet Flupe De Winter die zo iets beloofd!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#8 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Anke gaat slechts over tot die ontluisterende daad NADAT Louis Tobback met succes voor de (rijdende!) HST is gesprongen!
![]() |
![]() |
#9 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kan iemand de foto's op het forum zetten zodat we deze kunnen beoordelen ?
![]() Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Is dat normaal gedrag bij de BUB ? Get a life !
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá Laatst gewijzigd door nabat54 : 30 augustus 2012 om 22:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ze nu naakt in het Palieterke zou staan dan is mijn interesse toch een pak minder.
![]() Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Schrik voor de toekomst ? Zich fixeren op souvenirs uit het verleden om die angst te onderdrukken ?
![]() |
#16 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En dan gaan we nu over naar K&K............ Subforums : Over koetjes en kalfjes... http://forum.politics.be/showthread.php?t=175522 http://forum.politics.be/showthread.php?t=68404
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
die leven eigenlijk ......ssssssst niet verder vertellen, in de middeleeuwen. Het concept "stamhoofd" hebben ze al hervormd naar koning...de middeleeuwen dus. Tja .....
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het mysterie waarom ontdekkingsreiziger voor Kongo en Libië, prince Lorre, amateur de chiens et de liekens, sedert 2003 geabonneerd is op het Pallieterke, is opgelost.
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben iemand met een goed hart maar een slecht karakter.
En van mening dat wat niet lachend gezegd kan worden, de waarheid niet is. http://www.pallieterke.info/index.ph...tpage&Itemid=1 .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |