![]() |
Jaarrapport CGKR : aka moslim KGB
Citaat:
http://www.gva.be/nieuws/experts/joh...ngsuiting.aspx |
Citaat:
Wist je dan nog niet dat de Belgische justitie bevooroordeeld is en malfunctioneert? Want we weten allemaal welke soort lieden in jilla horen maar op vrije voeten blijven, nietwaar? |
Uit het artikel dat het CGKR zelf citeert:
Citaat:
Het schijnt namelijk om "perlocutieve handelingen" te gaan. Dat zijn bijvoorbeeld taaluitingen als "het tocht hier" of "wat is het hier smerig", waarmee de spreker bij de toehoorder wil bereiken dat de toehoorder iets aan die situatie doet. Althans, zo is de theorie. Persoonlijk kan ik gerust zeggen "het tocht hier", zonder dat ik wil dat de toehoorder iets aan dat tochten doet. Misschien vind ik die tocht wel lekker verkoelend op een warme zomerdag. Het kan dus net zo goed een nuchtere constatering van de feiten zijn, niets meer en niets minder. Een zogenaamde "perlocutieve handeling" is met andere woorden een uiterst vaag en niet omlijnd begrip waarbij bij lange na niet duidelijk is wat de spreker bedoelt of eigenlijk wil beogen. Maar door die zogenaamde "perlocutieve handelingen" als wapen in de strijd in te zetten, probeert het CGKR dus wel te vertellen wat jij, als spreker eventueel bedoelt. Net zoals het gezever over de "intentie". Enkel de uitspreker ervan weet wat de ware intentie is, en niemand anders. Maar het CGKR wil op basis van dit soort zaken dus rechtsvervolgingsprocedures opstarten, en het CGKR wil uitmaken wat jij bedoelt te zeggen. Dat is niets anders dan als een muilkorvende, totalitaire gedachtenpolitie op willen treden, en doet mij nog het meeste denken aan de praktijken van de Maoïsten in China ten tijde van de culturele revolutie aldaar. Tevens is dit de abjecte theorie van het eveneens abjecte cultureel-marxisme in de praktijk gebracht. Dat gezegd hebbende, is het natuurlijk de waanzin ten top dat 88% van alle gerechtelijke stappen wordt gezet in dossiers die maar 39,% van het totaal uitmaken. Dat toont voor de zoveelste maal aan dat het CGKR er niet is om alle racisme en discriminatie te bestrijden, maar er enkel is om, als je het rooskleurig wilt zien tenminste, bepaalde groepen extra te "beschermen" en te bevoordelen, of, als je zoals ondergetekende gewoon de zaken realistisch wilt zien, om de eigen bevolking achter te stellen en de zwarte piet van de totaal mislukte multiculturele samenleving naar de autochtonen te schuiven. Dat het CGKR absoluut niet objectief is, is immers al langer bekend dan vandaag, net zoals ook bekend is dat het CGKR zélf ook discrimineert. Wanneer wordt dat enge subsidieslurpende clubje cultureel-marxisten nu eens eindelijk opgedoekt? |
Het centrum voor moslimrechten en speciale kansen voor allochtonen maakt zich ook bijzonder zorgen over de toenemende islamofobie...dat er recentelijk al een 'racistische' moord is gepleegd op een homo , daar maken zij zich blijkbaar minder druk om dan bv. de weigering van het dragen van levensbeschouwelijke (islam)symbolen...
|
Citaat:
Wat ineens verklaart waarom 'vrijheid van meningsuiting' zo belangrijk lijkt voor het CGKR... Vertel lijken ze het toenemend aantal (terechte) klachten tegen islamitische onderdrukkingen en racisme te willen afdoen als een groeiende tendens naar islamofobie... Ach wat verwacht je van een (voormalig) lid van 'FREE GAZA' een marxistisch antisemitisch clubje...:roll: |
Niet te vergeten natuurlijk dat het CGKR ook rustig procedeert tegen homohaat, racisme tov westerlingen (zaak Sadia Sheikh, samen met de Flippe tegen Sharia4Belgium)...
Maar ja dat staat natuurlijk niet vermeld in jullie partijvoddeke ;-) Keep the faith! |
Het centrum maakt zich zorgen over de toenemende islamofobie.
Hier een lichtjes bewerkt citaat van de filosoof en wetenschapper Bertrand Russell waar niemand aanstoot aan neemt in de oorspronkelijke vorm, waarbij ik "christelijke" heb vervangen door de godsdienst van de vrede: "Het kwalijkste aan de godsdienst van de vrede (islam) is haar ziekelijke en onnatuurlijke houding tegenover de seksualiteit." Ben ik met zo'n uitspraak islamofoob en loop ik het risico vervolgd te worden? |
Citaat:
Citaat:
Want daar staat dit namelijk allemaal in te lezen, als je de moeite had genomen om even op de link te klikken. |
Citaat:
|
Citaat:
GvA maakte in het verleden al eens brandhout van een jaarverslag van dat spionnencentrum. http://www.gva.be/nieuws/experts/joh...-homohaat.aspx Citaat:
|
Citaat:
Ik neem aan dat deze "racisme"-dossiers dan niet gaan over spleetogen en albino's. Misschien eens eerlijk zijn en dit centrum niet meer CGKR noemen, maar de islamlobby. |
Citaat:
Citaat:
Maw de racismedossiers die het CGKR behandeld zijn 'zowel voor als tegen' de islamtieten. De stelling "waarom de discriminatie van allochtonen zoveel zwaarder zou zijn dan die van andere groepen" is uit de lucht gegrepen. Er wordt nergens hard gemaakt dat zij voorkeur zouden geven aan dossiers waarbij het allochtonen zijn die gediscrimineerd worden. Volgens mij zijn er hier een paar op hun piemeltje getrapt omdat het CGKR af en toe in het nieuws komt omdat zij racisme tegenover allochtonen aanpakken. Zolang er echter niemand een voorbeeld kan geven van een ander type klacht over discriminatie, die door hen niet met dezelfde inzet wordt opgevolgd als wanneer dit zou gaan over discriminatie tov allochtonen, komt het onevenwicht gewoon voort uit de volumes klachten die ze binnenkrijgen. Dit blijkt trouwens ook overduidelijk uit het opiniestuk, maar uit de reacties blijkt dat de meesten hier dat zelfs niet gelezen hebben. Zo kan je ook kwaad worden op de politie omdat die meer winkeldieven heeft opgepakt dan bankovervallers... |
Citaat:
denkt ge dat er één dossier bestaat van allochtoons racisme tov bleekscheten ? of van allochtoonse homofobie ? lees gij het opiniestuk nog maar eens een paar keer door... |
Citaat:
Er werd toen een dossier geopend omdat er heel veel druk was vanuit de politiek. Ik vind het artikel niet meer terug, maar ik dacht dat er toen ook een van de marokkaanse politici bij het voorval aanwezig was. En 'tis daar dat het schoentje wringt (om op "Klein licht" te reageren). Zaken van racisme naar autochtonen toe gebeuren alleen als het er dubbel en dik oplicht, én er druk vanuit de politiek is. Een veroordeling omdat weet ik wie vuile blanke roept, die blijven uit. Er is wel degelijk een verschil in behandeling. Komt daar nog bij dat onze allo's vanuit hun cultuur nogal rap op de teentjes zijn getrapt. Hun eer is geraakt, ze krijgen geen respect,... een allochtoon zal sneller dramatiseren dan een autochtoon (wegens een totaal gebrek aan zelfrelativering). Ik vraag me trouwens af waar de veroordeling blijven van de discriminatie naar vrouwen toe bij onze moslim vrienden. |
Citaat:
Ik denk dat het er vooral aan ligt dat een 'vuile blanke', wanneer hij als dusdanig bejegend wordt, de dader eens goed zal uitlachen in plaats van huilend naar het CGKR te lopen. De vuile juif of vuile marro doet dat volgens mij veel sneller... Maar ik stel voor dat Eigenzinnig eens met een voorbeeld op de proppen komt van een klacht over racisme tegen een autochtoon die werd ingediend bij het CGKR, maar niet met dezelfde inzet werd behandeld als de gemiddelde klacht over racisme tegen een allochtoon. Dan kan ik mijn foute visie eindelijk herzien... |
Citaat:
een garagepoortproducent wordt veroordeeld omdat hij verplicht is ook marokkanen in te zetten bij het plaatsen van de poorten en niet enkel zoals het geval was, bij het fabriceren van de poorten in de werkplaats. een beenhouwer wordt niet veroordeeld omdat hij hij enkel onverdoofd gemarteld vlees verkoopt, die enkel door moslims-only worden gekeeld. |
Kan u misschien linken naar de klacht die werd ingediend bij het CGKR voor die zaak met de beenhouwer? Ik heb even gehoeheld maar vind er niks van terug... Ik neem trouwens aan dat het dan ging om het feit dat er een sollicitant niet werd aangenomen als halal-slachter, omdat hij blank was?
|
Citaat:
- huidskleur - nationaliteit - religieuze overtuiging Ferreyn werd niet veroordeeld omdat hij geen bruine mensen in dienst had, maar omdat hij geen MAROKKANEN in de buitendienst wou zetten wegens klachten van bestaande klanten omdat ze na zijn installatie telkens geconfronteerd werden met inbrekers met voorkennis. Zèlf heb ik klacht ingediend over halal beenhouwers, welke NIET werd aanvaard, omdat dit blijkbaar niet racistisch is. Er werd verwezen naar tendensbedrijven zoals katholieke ziekenhuizen, waar ik nochtans nog nooit van heb gehoord dat je katholiek moest zijn om er te werken. |
Citaat:
Zoek maar eens achter klachten waar het CGKR WEL burgelijke partij voor wilde spelen. met een autochtoon als slachtoffertje van allochtoons raciesme..of bestaat zoiets niet denkt ge.. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be