![]() |
Dringend advies gevraagd!!!
Een vriendin belde mij zondag op. Ik was net bij mijn broer op zijn boerderij en we stonden op het punt aan tafel te gaan. Ik maakte haar dit diets maar ze bleef doorratelen. Het was duidelijk dat ze behoefte had om te praten.
Goed, om een lang verhaal kort te maken: We spraken af om op de eerste zonnige voormiddag samen te ontbijten op het terras van haar penthouse. Vandaag dus. Op dit ogenblik zie ik buiten een staalblauwe hemel. Zij zou voor croissants zorgen en speciaal voor mij koffie in huis halen want zij drinkt geen koffie. Toen we tieners waren was zij enorm verliefd op mij. Ze had haar heel dagboek volgeschreven over mijn mooie ogen en tanden. En ook wel enkele andere dingen. Maar ik was verliefd op Desirée. De synchronisatie in de cosmos had dus anders beslist. We verliezen elkaar ongeveer 25 jaar uit het oog. Tot vorig jaar. We zijn vrienden geworden op facebook en de foto's van haar vakantie vorig jaar in haar bikini zijn stunning. Sinds vorige week ben ik ook de serie The Event aan het volgen en ik heb net aflevering 11, 12, 13, 15, 16 en 17 binnengehaald. Mijn zoontje zit de hele dag op school. Dus ik heb tijd tot 15u voor een kleine kijkmarathon. Een persoonlijke dilemma dus. Wat moet ik doen? Gelieve jullie adviezen vóór 10u te posten. |
heb je een vrouw/vriendin?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat is het dilemma, of je vanmiddag naar haar toe moet gaan of TV moet kijken?
Als je dat aan ons moet vragen is het antwoord TV kijken, want je hebt duidelijk geen zin in een bezoekje. |
Ik wil eigenlijk een vriendschap met benefits maar zij wil meer. Het is daar dat het schoentje wringt.
|
Ga toch gewoon gaan poepen gast.
|
Citaat:
2) Loop voortaan op blote ongewassen voeten. Misschien zal dat haar enthousiasme wat milderen ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Je zal eerst en vooral goed duidelijk moeten maken wat je wel of niet voor haar voelt, en erover praten.
|
Citaat:
|
ge zijt ne idioot als ge een f*cking tv-serie verkiest boven een gezellig en gezapig ontbijt!
edit: meer nog, er is maar 1 seizoen van die serie...en dus is het bekijken ervan pure tijdsverlies ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
2) Ze is wel poetsziek. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be