![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Een vriendin belde mij zondag op. Ik was net bij mijn broer op zijn boerderij en we stonden op het punt aan tafel te gaan. Ik maakte haar dit diets maar ze bleef doorratelen. Het was duidelijk dat ze behoefte had om te praten.
Goed, om een lang verhaal kort te maken: We spraken af om op de eerste zonnige voormiddag samen te ontbijten op het terras van haar penthouse. Vandaag dus. Op dit ogenblik zie ik buiten een staalblauwe hemel. Zij zou voor croissants zorgen en speciaal voor mij koffie in huis halen want zij drinkt geen koffie. Toen we tieners waren was zij enorm verliefd op mij. Ze had haar heel dagboek volgeschreven over mijn mooie ogen en tanden. En ook wel enkele andere dingen. Maar ik was verliefd op Desirée. De synchronisatie in de cosmos had dus anders beslist. We verliezen elkaar ongeveer 25 jaar uit het oog. Tot vorig jaar. We zijn vrienden geworden op facebook en de foto's van haar vakantie vorig jaar in haar bikini zijn stunning. Sinds vorige week ben ik ook de serie The Event aan het volgen en ik heb net aflevering 11, 12, 13, 15, 16 en 17 binnengehaald. Mijn zoontje zit de hele dag op school. Dus ik heb tijd tot 15u voor een kleine kijkmarathon. Een persoonlijke dilemma dus. Wat moet ik doen? Gelieve jullie adviezen vóór 10u te posten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() heb je een vrouw/vriendin?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dus, wat houdt je dan tegen?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat is het dilemma, of je vanmiddag naar haar toe moet gaan of TV moet kijken?
Als je dat aan ons moet vragen is het antwoord TV kijken, want je hebt duidelijk geen zin in een bezoekje.
![]() |
![]() |
#6 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik wil eigenlijk een vriendschap met benefits maar zij wil meer. Het is daar dat het schoentje wringt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ga toch gewoon gaan poepen gast.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2) Loop voortaan op blote ongewassen voeten. Misschien zal dat haar enthousiasme wat milderen ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op z'n Vlaams, of op z'n Ollands?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Vertel haar eerlijk wat je voelt.
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ni onnozel doen. Ge bent toch geen 16 meer? Goed ontbijt, genieten van haar lijf en dan zijde weg, he.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() pfff, dat is zo cliché.
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Je zal eerst en vooral goed duidelijk moeten maken wat je wel of niet voor haar voelt, en erover praten.
Laatst gewijzigd door giserke : 12 juni 2012 om 08:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Cliché of niet.....Zij zal zijn eerlijkheid appreciëren ipv gebruikt te worden voor enkel de 'benefits'.
![]() |
#16 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ge zijt ne idioot als ge een f*cking tv-serie verkiest boven een gezellig en gezapig ontbijt!
edit: meer nog, er is maar 1 seizoen van die serie...en dus is het bekijken ervan pure tijdsverlies ![]()
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” Laatst gewijzigd door morte-vivante : 12 juni 2012 om 08:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Och, 't is hier geen flair-forum. Hij kan zich verwachten aan de meest gekke en idiote adviezen. De rest is sentimenteel gezwets.
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neemt haar mee op café, jong, dat ze wat geld op den toog legt voor een paar rondjes. En als ze begint te zeuren, dan zegt ge maar wat er in mijn handtekening staat.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 12 juni 2012 om 08:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Eur. Commissievoorzitter