![]() |
Bedrog?
Zoals we ondertussen weten bedraagt onze schuld meer dan 100% van het bnp (zie: http://www.hln.be/hln/nl/3424/econom...-procent.dhtml).
Deze nacht hebben onze lijders een akkoord gesloten om de boel terug op de sporen te trekken en om met de begroting de voorgestelde 2,8% te halen. (Zie http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...trole-af.dhtml). Nu, ze zijn specifiek op zoek geweest naar 78 miljoen €. Echter, als we 2,8% moeten halen kan dit absoluut niet kloppen: Huidige staatsschuld: 377,3 miljard Ons bnp: 370,6 miljard Ons doel: 360,2 miljard HUIDIG TEKORT: 17,3 miljard Ok, dit houdt geen rekening met nog te ontvangen inkomsten en dergelijke, maar dit lijkt me absoluut niet haalbaar. Weet hier iemand meer over? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Niks aan de hand.Hoe meer schulden hoe rijker zeggen de grote lantaarns uit Brussel.
Straks gaan we zeker nog eens enkele miljarden aan Span Je geven en Griekenland |
Citaat:
Lenen = de weg naar het succes. |
Ik koop een huis, neem een lening voor 100% de waarde van dat huis, maar dit huis is geen onderpand. Voorts eis ik negatieve rente, en het eenzijdige recht de waarde van mijn schuld te devalueren, iets wat ik regelmatig in het verleden gedaan heb.
Als ik met die voorwaarden naar een bank ga lachen ze es goed, België krijgt het klaar. Dat snap ik niet, maarja ik ben dan maar een simpele Vl-Nationalist. |
Ik vraag me vooral af waar ze die miljarden nog gaan vinden....
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat gaat de VLD en CD&V veel stemmen opleveren ten koste van de N-VA. Waarom doen ze dat dan niet? |
Citaat:
|
Citaat:
En dan zou je kunnen zeggen, maar in de komende gemeentelijke verkiezingen gaan ze klop krijgen, maar wees gerust, ook dan zal de N-VA met de traditio's zoete broodjes bakken. |
Citaat:
|
Citaat:
Wat ook logisch is, ik kan van niets genieten dus moet ik ook niet meer bijdragen. |
Citaat:
In goud nog wel. |
Citaat:
|
Citaat:
Bij de nieuwkomers verrijkers. |
Citaat:
|
Citaat:
Kortom, ik trek mijn plan als iemand die door het systeem uitgesloten is. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:30. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be