![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zoals we ondertussen weten bedraagt onze schuld meer dan 100% van het bnp (zie: http://www.hln.be/hln/nl/3424/econom...-procent.dhtml).
Deze nacht hebben onze lijders een akkoord gesloten om de boel terug op de sporen te trekken en om met de begroting de voorgestelde 2,8% te halen. (Zie http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...trole-af.dhtml). Nu, ze zijn specifiek op zoek geweest naar 78 miljoen €. Echter, als we 2,8% moeten halen kan dit absoluut niet kloppen: Huidige staatsschuld: 377,3 miljard Ons bnp: 370,6 miljard Ons doel: 360,2 miljard HUIDIG TEKORT: 17,3 miljard Ok, dit houdt geen rekening met nog te ontvangen inkomsten en dergelijke, maar dit lijkt me absoluut niet haalbaar. Weet hier iemand meer over?
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
|
![]() Ik vergeet die niet, ik zit te wachten dat die bommen ontploffen. Maar blijkbaar mist onze "onafhankelijke pers" wel hier & daar wat kritische dingen.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() Mijn zakjapanner zegt dat 17.3 miljard een tekort van 4.8% is op het BNP.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
|
![]() Whoops.
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Niks aan de hand.Hoe meer schulden hoe rijker zeggen de grote lantaarns uit Brussel.
Straks gaan we zeker nog eens enkele miljarden aan Span Je geven en Griekenland |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lenen = de weg naar het succes.
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() Ik koop een huis, neem een lening voor 100% de waarde van dat huis, maar dit huis is geen onderpand. Voorts eis ik negatieve rente, en het eenzijdige recht de waarde van mijn schuld te devalueren, iets wat ik regelmatig in het verleden gedaan heb.
Als ik met die voorwaarden naar een bank ga lachen ze es goed, België krijgt het klaar. Dat snap ik niet, maarja ik ben dan maar een simpele Vl-Nationalist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
|
![]() Ik vraag me vooral af waar ze die miljarden nog gaan vinden....
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Helaas voor u, bij de werkende mens.
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Minister-President
|
![]() Ik zou nochtans zeggen dat men ze beter zoekt waar ze te vinden zijn. Volgens dit artikel zit er ongeveer 41 miljard in de sociale zekerheid. Bedank 19 baronnen, de vakbonden, de koning en half het PS kiespubliek voor bewezen diensten en laat ze vanaf nu (in de privé) werken voor hun geld. Dubbele winst want dat levert ook nog es extra belastingen op. Fuseer franstalige gemeenschap met gewest en plaats brussels gewest onder ministeriële bevoegdheid federaal.
Dat gaat de VLD en CD&V veel stemmen opleveren ten koste van de N-VA. Waarom doen ze dat dan niet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan zou je kunnen zeggen, maar in de komende gemeentelijke verkiezingen gaan ze klop krijgen, maar wees gerust, ook dan zal de N-VA met de traditio's zoete broodjes bakken.
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Precies Jack, ik betaal geen belastingen.
Wat ook logisch is, ik kan van niets genieten dus moet ik ook niet meer bijdragen.
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, dat klopt, een braaf meisje.
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Minister-President
|
![]() Hoe voorziet u dan in uw onderhoud?
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op niet algemeen duidelijke wijze.
Kortom, ik trek mijn plan als iemand die door het systeem uitgesloten is.
![]() |
![]() |