![]() |
Hoe van Mollahbeek opnieuw Molenbeek maken?
Hoe van Mollahbeek opnieuw Molenbeek maken?
Hoe kunnen we dit aanpakken, vrienden? |
's Nacht in perchtas met tamboerijn door de straten lopen?
|
Wie kent nog het verhaal van Lange Wapper ? Die kwelgeest werd uit Antwerpen gedreven door op elke straathoek een Mariabeeldje te installleren.
Zoiets zou misschien ook kunnen werken in Molenbeek. 8-) |
Citaat:
Nieuw Molenbeek stichten.De klok 50 jaar terugdraaien zal niet gaan. |
Citaat:
|
Ge zou er kunnen gaan wonen en een campagne kunnen beginnen om mensen ertoe te overtuigen in uw voetsporen te treden.
ps: ik ken u niet, derhalve voel ik me niet aangesproken door de term "vrienden" in uw bericht. Dit geheel terzijde. |
Citaat:
Feestzalen opkopen, en geregeld Vlaamse festiviteiten organiseren, zoals barbecue's elke zondag bvb, dansavonden, sportclubs oprichten voor autochtonen, opnieuw met aantrekkellijke prijzen. Zulke zaken. Het geld kan men bijéénkrijgen door inzamelingen te doen bij sympatisanten, loterijen te organiseren enz. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De man is 73 jaar! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Kijk naar waar ik woon, naast een nachtwinkel. Soms is het er in de nacht zo luid dat ik me genoodzaakt zie van een emmer water van op de bovenverdieping uit te kappen om het enthousiasme enigszins te temperen, vooral in de winter zijn ze dan rap weg. Sommige kreten die dan volmondig geslaakt worden zijn enorm grappig, zodat we dan weer eens smakelijk kunnen lachen. Er liggen peuken en kauwgum in hoeveelheden die de verbeelding tarten, blikjes, papier, gebroken glas en vuiligheid allerhande. Langs de andere kant kan je dan weer als het vuilkar is alles buiten zetten, eender wat, die mensen denken toch dat het van de nachtwinkel komt die hen goed betaalt, dus ze nemen werkelijk alles mee. |
Citaat:
Nee gij, er zijn daar grote avenue's met prachtig onderthouden herenhuizen, mooie appartementen, steeds parkeerplaats... Alle winkels in de buurt.. Ben jij daar eigenlijk ooit al geweest?? |
Citaat:
|
Citaat:
De boodschap was, er is goed en slecht in alles. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:12. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be